Vloermatten vooraan

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Vloermatten vooraan

• Maker
    Discussie

• Cab2S
    Deelnemer

Ik zoek een stel vloermatten in lichtgrijze kleur voor mijn 993 (blauwgrijs eigenlijk). Die van mij krullen vooraan op en schuiven steeds naar voor (erg vervelend tijdens schakelen). Ik denk dat die van mij origineel Porsche zijn. Misschien heeft iemand een adres of tips alvorens ik gewoon bij een Porsche garage binnen stap ❓

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • ok, nice.

Vanbuiten weet ik het niet meer juist.
          70 of 80€ voor een set inclusief verzendingskosten .
          Te kiezen naar model wagen , kleur mat , kleur stiksel en desgewenst opdruk .
          Ze zijn van perfecte pasvorm en zeer goede kwaliteit

Dit zijn de mijne van de Porsche

911-lover schrijft:

Laten maken bij Ronnsdorf http://www.autoteppiche.com .
            Daar worden de matten op wens en naar maat gemaakt voor betaalbare prijzen en super kwaliteit .
            Ik laat de mijne er al zeker 15 jaar maken .

Wat kost zoiets?

Heeft er iemand hier al vloermatten besteld? Passen deze mooi?

http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/wizards/floor_mat_wizard3.cgi?command=start

Hallo,
                in het zwart wil ik die ook wel hebben.
                Grtz pascal.

Laten maken bij Ronnsdorf http://www.autoteppiche.com .
                  Daar worden de matten op wens en naar maat gemaakt voor betaalbare prijzen en super kwaliteit .
                  Ik laat de mijne er al zeker 15 jaar maken .

Pascal4s schrijft:
                    [quote]TOF, deze zijn de max… Zouden die hier bij ons ergens te krijgen zijn???

Sorry om een oude topic naar boven te halen, maar weet iemand waar deze matten te krijgen zijn? Liefst in het zwart.

[quote=”Setakira”:7hcx4b83]poeh, mijne is gesimoniseerd ondertussen dus weegt ze ook weer paar 10de gram minder 😈 [/quote]

EN minder wrijving !

poeh, mijne is gesimoniseerd ondertussen dus weegt ze ook weer paar 10de gram minder 😈

Met de C4 moeten we het nog eens proberen hé, denk dat de rollen dan omgedraaid zijn… weegt minder door minder matten hé 😉

is lekker zacht 😀

(+ zo weegt wagen iets meer anders kunt ge mij helemaal niet meer volgen 😈 ) 😉

trouwens niet echt 3 lagen, onder de onderste losse mat is er niet volledig tapijt, denk voor gewichtsbesparing…

Je hebt eerst de bekleding met tapijt en daarboven de originele matten. Leg jij daarop nog een stel matten ? Dan heb je 3 lagen tapijt, lijkt me een beetje veel niet ?

De originele matten zitten inderdaad vast met oogjes MAAR!!!! wie wil nu zijn vuile voeten op zijn orginele matten zetten?

Dus wordt er een extra set aangekocht die erbovenop worden gelegd. Zelf heb ik zwarte met Porschelogo erop maar doordat ik met zware Caterpillars schoenen rij is een deel van de tekening beschadigd 🙁 , maja zijn geschilderde en waren ook niet zo duur…

Zitten die dan niet vast ?
                                  Ik heb in mijn 964 originele vloermatten en die hebben oogjes waarmee ze met een draaiknopje op de vloer vastzitten.

Anders gaan ze idd schuiven.

Mooie matten trouwens op die foto!

TOF, deze zijn de max… Zouden die hier bij ons ergens te krijgen zijn???

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.