Vlotte 968’s

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Vlotte 968’s

• Maker
    Discussie
  • Ik kan Bjorn wel ergens volgen. Persoonlijk is de 928 het enige Porsche model dat me echt kan bekoren, buiten de 911 uiteraard. De 924 en 944 missen naar mijn gevoel een beetje karakter in hun lijn en dat vond ik altijd jammer. De 968 is voor mij een randgeval. Een kennis van me heeft 5 of 6 Elfjes gehad en een 968. Hij is zeer enthousiast over de Elfjes, maar beweert dat de 968 de beste Porsche is die hij ooit had. Zo zie je maar.
    Wat wel opvalt is dat de mensen die hier wél voor een 928 vallen, steeds kiezen voor het model met de grotere achterlichten. Persoonlijk vind ik net het eerste model van de 928, met de kleinere achterlichten die in de afgeronde kont staan, het mooist . Prachtig gewoon. Moest ik op geen cent hoeven te kijken stond er zeker zo eentje in mijn garage. Weliswaar naast de Elf, want de 911 inruilen voor een 928 gaat me dan weer iets te ver. Dat nooit. 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
    • persoonlijk vind ik de 968 de mooiste 4 cil porsche die er is gemaakt
      heb altijd al een zwak voor de 928 gehad maar de 968 heeft veel mooie rondingen van zowel de 911 als de 928

[quote=”Bjorn”:13g7ozis][quote=”911-lover”:13g7ozis]En niet zo schreeuwen , daarvan doen mijn oren pijn 😈

[/quote]

Schreeuwen , hoe bedoel je?[/quote]

Als je op een forum iets luid wil verkondigen (schreeuwen genaamd) wordt iets met cap locks geschreven 😉

[quote=”stefx911″:13g7ozis]Goede beslissing Bjorn!

Deze ziet er anders wel heel mooi uit en is handgeschakeld! Zeldzaam voor een 928!
        [/quote]

GVD Stef , in een topic 911 versus 928 wordt er constant over de 968 geschreven.
        Om alles ordelijk te houden splits ik het op en wat doet Stef ….. die gaat in het draadje van 968 terug over de 928 beginnen 🙄 😡 shock:

😉 😆 😆 😆 😆 😆

hmmm. idd 🙄

Neen, toch bedankt.

Goede beslissing Bjorn!

Deze ziet er anders wel heel mooi uit en is handgeschakeld! Zeldzaam voor een 928!

Klikkerdeklik

[quote=”911-lover”:39mmz67d]JOUW TOPIC staat daar waar het stond en hoort.
              Ik heb het afgesplitst daar een discussie over een 968 niet thuishoort in een “911 versus 928” draadje 😉
              En niet zo schreeuwen , daarvan doen mijn oren pijn 😈

@stefx911
              : Vandaar dat ik de linkjes in het dik aanduid.Zo vallen ze toch nog een beetje op[/quote]

Schreeuwen , hoe bedoel je? De mijne is toch zonder geluid!! ?
              Neen , By the way ik hou nog eventjes mijn 11je

JOUW TOPIC staat daar waar het stond en hoort.
                Ik heb het afgesplitst daar een discussie over een 968 niet thuishoort in een “911 versus 928” draadje 😉
                En niet zo schreeuwen , daarvan doen mijn oren pijn 😈

@stefx911
                : Vandaar dat ik de linkjes in het dik aanduid.Zo vallen ze toch nog een beetje op

WAT IS HIER GEBEURD MET MIJN TOPIC !

Het gaat hier plots over 968’s ?

THX Koen!

Hoog tijd dat de linkjes in een opvallendere kleur komen…

Aub Stefan:

valt wel mee

[quote=”911-lover”:20su2l99]Dat van het linkje 😉 [/quote]

Sorry hoor koen maar ik zie ook het linkje niet 😥

[quote=”911-lover”:1jh3yrzz][quote=”guido”:1jh3yrzz]
                          En bovendien rijden ze verbazend hard. Heb ik persoonlijk waargenomen toen een enthousiaste 968-rijder tijdens de voorbije Herfsrit verbazingwekkend ferm achter mijn “kont” bleef plakken. Ik gaf natuurlijk niet plankgas 😉 [/quote]

Ik was het niet 😉
                          En dat verbazend hard valt wel mee hoor 😉 [/quote]

En ik was toch ook niet plankgas aan het geven 😀 D

Dat van het linkje 😉

[quote=”911-lover”:gvt2ml16]

PS : Het fotootje is gemaakt toen ik achter een 965 reed die op zijn top zat (295 op zijn teller) 8) [/quote]

Euh… welk fotootje ?

das rap 😉

FLITSsssssss 👿 😆

[quote=”porschke”:62695z5y]denk niet dat dit zijn doel is, hij weet wat hij heeft. Het zijn de andere die zo’n hetze over zijn wagen maken 😉 [/quote]

Presies , en er zijn genoeg uitdagingen al geweest en het is idd voor de anderen blijkbaar moeilijker te verkroppen 😉
                                  [quote=”924″:62695z5y]911-lover hoeft geen uitdagingen hoor, hij weet zelf dat zijn CS snel is, dat heeft hij al bewezen door 911 turbo’s het zeer moeilijk te maken..[/quote]

idd, zowel 930 als 965 😈

PS : Het fotootje is gemaakt toen ik achter een 965 reed die op zijn top zat (295 op zijn teller) 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.