Vlotte 968’s

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 968 Vlotte 968’s

• Maker
    Discussie
  • Ik kan Bjorn wel ergens volgen. Persoonlijk is de 928 het enige Porsche model dat me echt kan bekoren, buiten de 911 uiteraard. De 924 en 944 missen naar mijn gevoel een beetje karakter in hun lijn en dat vond ik altijd jammer. De 968 is voor mij een randgeval. Een kennis van me heeft 5 of 6 Elfjes gehad en een 968. Hij is zeer enthousiast over de Elfjes, maar beweert dat de 968 de beste Porsche is die hij ooit had. Zo zie je maar.
    Wat wel opvalt is dat de mensen die hier wél voor een 928 vallen, steeds kiezen voor het model met de grotere achterlichten. Persoonlijk vind ik net het eerste model van de 928, met de kleinere achterlichten die in de afgeronde kont staan, het mooist . Prachtig gewoon. Moest ik op geen cent hoeven te kijken stond er zeker zo eentje in mijn garage. Weliswaar naast de Elf, want de 911 inruilen voor een 928 gaat me dan weer iets te ver. Dat nooit. 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
    • 911-lover hoeft geen uitdagingen hoor, hij weet zelf dat zijn CS snel is, dat heeft hij al bewezen door 911 turbo’s het zeer moeilijk te maken..

denk niet dat dit zijn doel is, hij weet wat hij heeft. Het zijn de andere die zo’n hetze over zijn wagen maken 😉

[quote=”porschke”:2vx71nrx][quote=”911-lover”:2vx71nrx]Alles wat meer is , is steeds leuk , als het minder was wilde ik wel een verklaring. 😈 [/quote]

volledig met eens. Heb je eigenlijk al tegen een andere CS gereden en zo ja wat waren de verschillen ?[/quote]

Volgens mij wil 911-lover gewoon een uitdaging aangaan, net zoals in de wild-western ? Wie is de snelste ? Wie durft hem aan ? Misschien een idee voor een ander topic

[quote=”911-lover”:138tbqzz]Alles wat meer is , is steeds leuk , als het minder was wilde ik wel een verklaring. 😈 [/quote]

volledig met eens. Heb je eigenlijk al tegen een andere CS gereden en zo ja wat waren de verschillen ?

Hoeft ook niet 😉

Alles wat meer is , is steeds leuk , als het minder was wilde ik wel een verklaring.
              Net als je loon. Als je meer krijgt dan aangegeven is het leuk en hoeven ze niet uit te leggen waarom , is het minder wil je wel een verklaring 😈

[quote=”911-lover”:yx2h0g0e][quote=”guido”:yx2h0g0e][quote=”porschke”:yx2h0g0e]ik denk dat dit te maken zal hebben dat Porsche speciale modellen opvoert zonder dit echt te vermelden, ze gebruiken dan de cijfers van de gewone modellen 😉 [/quote]

Juist daarom mijn vraag van hierboven ” verklaar … ”

Ik heb ook al een vis gevangen van 1m lang met een glaasje Jupiler in mijn handen 😆 [/quote]

Eerst zien en dan geloven geld nog steeds voor het grote gros mensen.[/quote]

Gelukkig voor de nuchtere mens nog wel, of dit voor het grote gros is weet ik niet 🙄
                Als je de cijfers strikt persoonlijk voor jezelf wil houden, dat is je volste recht. Maar een verklaring is het niet 😉

Neen , dat doe ik niet meer.
                  Ik heb 1 keer een meeting op een forum gezet die volledig fout was.
                  Hier waren de reacties nog OK , maar op het andere forum wordt met die belachelijke waarden nog steeds de spot gedreven.
                  Als er eens een toer is rijd ik het grootste gros weg (op een paar enkelingen na) , maar na de rit zijn ze het ineens spontaan vergeten.
                  Daarom, ik hoef niets te bewijzen , ik ben blij met wat ik heb en de “zwijgers” weten god wat mijn 4 cilindertje kan en dat dit ietsje mer is dan de officiele cijfers 😉
                  Zoals hierboven vermeld , met een negatieve meting wordt steeds gelachen en gebruikt , een positeve mening wordt toch door de ongelovigen in twijfel getrokken.

zeg koen, kun je me deze niet pm’en. Ben altijd zeer benieuwd naar die waarden van speciale modelreeksen 😉

[quote=”guido”:3jffugep][quote=”porschke”:3jffugep]ik denk dat dit te maken zal hebben dat Porsche speciale modellen opvoert zonder dit echt te vermelden, ze gebruiken dan de cijfers van de gewone modellen 😉 [/quote]

Ik heb ook al een vis gevangen van 1m lang met een glaasje Jupiler in mijn handen 😆 [/quote]

En er blijven steeds ongelovige Thomassen. Zelfs als er reele cijfers zijn worden deze resultaten bediscussieerd en niet geloofd.
                      Vandaar ga ik er ook niet meer verder op in en behoud ik de resultaten (van deze keer een correcte meeting) strikt voor mezelf. Ik ben tevreden met de wagen en anderen verwonderd.
                      En diegene die het niet willen/kunnen geloven moeten zichzelf maar overtuigen.
                      Eerst zien en dan geloven geld nog steeds voor het grote gros mensen.

Verklaren waarom ze het doen?
                        Weet alleen dat RS-en dergelijke een aantal pk’s meer blijken te hebben dan dat ze officieel hebben.
                        Wat ook een oorzaak kan zijn is dat veel oude wagens een pak pk’s kwijt zijn. Heb je juist één die nog zijn vermogen heeft, tja dan ben je sneller dan de meeste collega’s 8)
                        Wat wel een feit is dat de gegevens die Porsche opgeeft van zijn wagens, de minimumwaarden zijn. Heb ooit een artikel gelezen dat bij de 3.2 de waarden serieus konden schommelen (van 232 tot…250 d8 ik maa ben niet zeker, het was wel een enorm verschil 😯 )

[quote=”porschke”:1cutp827]ik denk dat dit te maken zal hebben dat Porsche speciale modellen opvoert zonder dit echt te vermelden, ze gebruiken dan de cijfers van de gewone modellen 😉 [/quote]

Ik heb ook al een vis gevangen van 1m lang met een glaasje Jupiler in mijn handen 😆

ik denk dat dit te maken zal hebben dat Porsche speciale modellen opvoert zonder dit echt te vermelden, ze gebruiken dan de cijfers van de gewone modellen 😉

Koen zijn CS is echt wel HEEL snel!

[quote=”911-lover”:6yae2o96]’k zal een zware voet hebben zeker 😈

Wie mij en mijn wagen kent weet dat ze ietsje sneller is dan de statistieken 😉

[quote=”guido”:6yae2o96]Mijn 993 C2 6 vitesses vlotjes 280km/h aan 7000 trn 😉 [/quote]

Waarom heb je de 993 niet in je avatar staan of heb je meerder Porsches ❓ [/quote]

Heb de 3.0 SC en 993 3.6.
                                Hoe komt het dat de jouwe sneller is dan de statistieken 💡 ? Ik ga alleen af op de specificaties 😉

‘k zal een zware voet hebben zeker 😈

Wie mij en mijn wagen kent weet dat ze ietsje sneller is dan de statistieken 😉

[quote=”guido”:26outj8w]Mijn 993 C2 6 vitesses vlotjes 280km/h aan 7000 trn 😉 [/quote]

Waarom heb je de 993 niet in je avatar staan of heb je meerder Porsches ❓

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 45)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.