voila hier ben ik dan

Home Forum Stel jezelf even voor ! voila hier ben ik dan

• Maker
    Discussie

• luc

Hey ik ben Luc 39j. en woon in het Antwerpse Berendrecht jieha
      Ik ben al jarenlang een autofreak en mijn toekomstige wagen zal een Boxsterke worden.
      Deze week nog een testritje gedaan bij Raes-racing met een Boxster en ik moet zeggen tis nen zalige wagen om mee te snorren.
      Nu heb ik een bmw E90 en een bmw E36 cabrio maar deze laatste gaat binnenkort plaats maken voor een Boxster.
      Maar ik ga zeker rustig mijn tijd pakken om mijn droomwagen te zoeken.
      Voila nu ga ik wat snuffelen op het forum

groetjes Luc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • luc

@ reys jawel hij heeft er 2 staan nen blauwe en nen zwarte kijk maar is op zijn site

mvg Luc

welkom Luc , kijk maar eens onder autosbulent…. zeer mooie boxster als je vragen erover hebt mail maar ,grtz,horst

Anoniem

Welkom Luc.
            Vorige week een aantal keer voorbij Raes gepasseerd, geen Boxster gezien daar?
            Ooit bij Ceriel mijn eerste Pörsche gekocht, nooit problemen mee gehad (Ceriel was mij bekend maar hij had toen dertijd wel ‘t een en ‘t ander te verliezen, racewereldje 😉 ).
            Later bij de huidige uitbaters ook eens langs geweest, had er toen geen goed gevoel.
            Rustig verder zoeken, het is nog geen zomer 😉

Oppassen met importwagens . Dit is de enigste mogelijkheid om de kilometerstand ineens erg te doen dalen en dit gebeurt helaas zeer frequent .
              Op deze en andere fora lees je meermaals dat hun wagens opgekocht zijn door Duitsers en ineens de kilometerstand met +100.000km gezakt is .
              En omgekeerd gebeurt dat ook daar ze geen carpas hebben zoals hier .
              En boekjes met stempels zijn snel aangekocht en gemaakt .
              Opletten dus . Als al de datums met dezelfde of twee verschillende kleuren en handschrift zijn ingevuld moet er een belletje rinkelen bij je .

Op Porsche.de / gebrauchtwagen staan 38 Boxsters te koop. Allen met Porsche garantie & volledig gekeurd en goedgevonden. Toch een gerust(er) gevoel bij aankoop denk ik dan ! 😉 Op de particuliere markt kan je ook wel terecht, maar zoals ik eerder zei: ikzelf heb bijna één jaar gezocht en de wagen gekocht die ik zes maanden voordien al bekeken had. Nooit laten meeslepen. Die van Raes had mijn lievelingskleur en het sportinterieur. Laten staan en één gekocht met “soft-leder” (vind ik niet zo mooi, weinig sportief) en zilver (mijn vierde zilveren) Maar wel een heeeeel goeie. :driver:

Attachments:
                • PORSCHE2.jpg

Welkom Luc,ik ben ook van Antwerpen dus als je de boxster van je dromen gevonden hebt…Veel geluk met de zoektocht. :relaxman:

Vooral geen overhaaste beslissingen nemen! Tijd nemen, zijn genoeg autos! Diegene op die top zijn op foto kunnen in het echt flop zijn! En vica versa. Niet iedereen is fotograaf natuurlijk. Ook bij mijn net verworven boxster meegemaakt. Fotos waren niet vet, auto daarentegen toppie.

luc

voila das waar ,ik ben daarstraks gaan kijken en testritje gedaan bij autohandel Tom in Zele en dat was nen prachtige wagen mer redelijk veel optie’s en zag er perfect uit het is wel nen Duitse en komt uit een Duitse Porsche garage zei hij.
                      Hij heeft natuurlijk meer pk’s dus 245 en 180kw dus minder aantrekkelijk om in te schrijven maja das wel spijtig grrrrr het is altijd wel iets zeker..

PB

Zoals je al zei, er staan er genoeg te koop. 😉
                        Ik koop ook op “mijn gevoel” en daar stap ik niet vanaf, hoe mooi de praatjes ook zijn. :happy:

luc

Tja ik had ook men twijfels ik ben toen naar daar gegaan om te gaan kijken naar de zwarte boxster hij was nu gepoetst en zag er mooi uit maar toch…hij vroeg wil je eens een testritje ik natuurlijk yep toen begon het al hij moest hem starten met zo’n jumpstart want de wagen had heel den dag met deuren opengestaan om de poetsen en de batterij zal leeg zijn zei hij. Dus wij weg het volgende in de wagen branden de airbag lichtjes en een lichtje met een tekentje van de motor mmnnn niet goed dacht ik… hij zei dat dat komt omdat de batterij leeg was dus hij zal even aan de kast moeten en dan is alles weg.
                          Dan begon er iets te piepen blijkbaar een anti-carjack systeem dus het volgende was midden op een kruispunt lap gedaan met rijden daar stonden we dan maja dat kan gebeuren.
                          Dan het onderhoudsboekje even inkijken op 30000km en op 58000km mooi een stempeltje van cronos (dealer) maar nu stond de wagen op 107000km maar op 90000km geen stempeltje te zien hij zei daar moet ik is voor bellen dat zijn ze waarschijnlijk vergeten…
                          Dus ik had er geen goed gevoel bij daar

Welkom hier. Een tweedehands, indien mogelijk zou ik zeker Porsche Approved kopen.

Je hebt nieuw (duur)

Je de goedkope tweedehands.

En tussenin Porsche Approved, wat toch een pak meer vertrouwen geeft.

My2cents.

PB

Ik “hoor” al jarèn enkel horror verhalen over deze firma.

[quote=”campi” post=88769]oeps was Raes racing niet goed ????[/quote]

Het ligt niet in mijn aard & dit top-forum is niet de plaats, maar …. normaliter gaat een overname / aangekochte Porsche eerst naar de werkplaats voor enkele dagen en dan in de showroom. Bij Raes-Racing gaat de wagen onmiddellijk in de showroom. Na jaren (sporadisch nog) wielercompetitie heb ik “redelijke” beentjes. Een koppeling die ik in file redelijk moeilijk kan blijven intrappen is ook doodnormaal: ja, d’as Porsche hé meneer”. 🙄 Het zal wel aan mij liggen zeker ? Ik heb ongeveer één jaar gezocht vooraleer ik kocht…. 😉 En het was niet bij …..

Anoniem

Is al een hele tijd Cyriel Raes niet meer ,die ligt ergens in de zon .

Die heeft niet zo’n beste reputatie .
                                    Ikzelf heb er geen enkele ervaring mee , dus kan niets zeggen .
                                    MAar geef “Raes” eens even op in de zoekfunctie ?
                                    Ik weet dat er hier al meer over geschreven is .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.