voila hier ben ik dan

Home Forum Stel jezelf even voor ! voila hier ben ik dan

• Maker
    Discussie

• luc

Hey ik ben Luc 39j. en woon in het Antwerpse Berendrecht jieha
      Ik ben al jarenlang een autofreak en mijn toekomstige wagen zal een Boxsterke worden.
      Deze week nog een testritje gedaan bij Raes-racing met een Boxster en ik moet zeggen tis nen zalige wagen om mee te snorren.
      Nu heb ik een bmw E90 en een bmw E36 cabrio maar deze laatste gaat binnenkort plaats maken voor een Boxster.
      Maar ik ga zeker rustig mijn tijd pakken om mijn droomwagen te zoeken.
      Voila nu ga ik wat snuffelen op het forum

groetjes Luc

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • luc

oeps was Raes racing niet goed ????

Wim

Welkom op het forum Luc, en dat het je naar de zin mag hebben hier.

Hello, welkom op het forum ! De leden stromen binnen. Ik heb ook een proefrit gedaan met een wagen van Raes Racing….. 😥

luc

Ja die woont in mijn straat denk ik heeft die niet een telefoon ik zijn voortuintje staan.
              Yep ik ben dus aan het zoeken maar ik wil echt men keus vinden er staan er genoeg te koop….wat is het belangrijkste waar ik zou moeten op letten bij de aankoop ?? ik zou er eentje willen kopen van een jaar of 3 – 4
              grtz

Dag luc
                Zeer welkom op het forum!
                Een oud collega van me zit ook in berendrecht (michel telefon). Zit geregeld in stabroek, broer woont daar. Vraagjes, shoot! Net een boxster gekocht en toch al wat ervaring ivm de boxster

Van harte welkom hier

welkom hier :driver:

luc

Ja dat weet ik…bij Porsche Antwerpen ik dacht 130euro en 5 a 600 euro voor een groot analyse van de porsche en dan controleren ze bijna alles
                      Mercikes alvast

Welkom Luc en veel succes met de zoektocht 😉

Anoniem

Dag Luc van harte welkom op dit forum .
                          Neem rustig je tijd om je wagen te zoeken en weet als je een wagen op het oog hebt kan je hem steeds laten controleren op 111 punten bij een Porsche dealer .
                          Funny

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.