Volledig nazicht

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 944 Volledig nazicht

• Maker
    Discussie
  • Dag gasten

Een vraagje: weet iemand of je voor een volledig nazicht van de wagen (je weet wel: even kijken of alles nog naar behoren werkt) ook terecht kan bij Havik Racing Solutions? Heb die mannen al een aantal keer gebeld maar krijg geen antwoord.

Greetzzzzz…

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Anoniem

Das niet teveel voor 5 maanden werk 😀

JVNH schrijft:

Heb mijn wagen nu binnen gedaan voor een volledig nazicht bij Bulens in Kortesem.
        Ben benieuwd wat dat grapje mij gaat kosten 🙄

Alles nagezien blanco keuring en totaal geen gebreken.
        Distriebutieriem is bijgespannen
        Mijn ABS systeem is volledig vervangen. (Had de wagen gekocht met een ABS probleem).
        Nu nieuwe hydropomp(2dehands) geplaatst, nieuwe computer(2de hands) en 2 nieuwe sensoren.

Voor de volledige kostprijs moet ik nog even afwachten maar valt best mee.
        Nu zit ik op 1500€ incl. volledig nazicht. Ik vermoed dat ik ga eidigen op een kleine 2000€.

Wim

Is steeds meer bij bedrijven van toepassing.

Ik heb met de vaste leveranciers ook het probleem dat ze overdag de telefoon niet meer opnemen, maar pas vanaf 16.00 tot 17.00 uur telefonisch beantwoorden.

Dit voordeel heeft onze zoon dat ik dit doe, maar kan verder vertellen, als dit niet zo mocht zijn, hij bijna niet aan werken toe zou komen. 💡

ben vant weekend nog bij havikrs geweest en ze zijn daar zeker niet meer in verlof ze waren daar druk aant werk dat kan ik je garanderen.
            missch wel de reden waarom ze niet meer zoveel online zijn ❓ 🙂
            normaal gezien moet je rob wel tepakken krijgen op zn gsm

Laat maar weten wat de diagnose was en wat de prijs was 🙂

ik hoop dat het ook meevalt!

rjf

Nu ge het zegt, heb onze Havik precies al lang niet meer op het forum gezien, lange vakantie dat die mannen nemen 😈 😆

Heb mijn wagen nu binnen gedaan voor een volledig nazicht bij Bulens in Kortesem.
                  Ben benieuwd wat dat grapje mij gaat kosten 🙄

volgens mij wel
                    probeer is met een persoonlijk bericht.
                    heb ook wel al fkes geen antw gekregen nu,ik denk dat ze verlof hebben daar in houthalen-helchteren 😀
                    de boog kan ni altijd gespannen staan e

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.