Volledig onder water

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Volledig onder water

• Maker
    Discussie
  • Gisteren met de storm enorm veel water in korte tijd binnen gekregen. Gevolg garage ( kelder) volledig onder water en auto’s aan het zwemmen. De één juist een jaar oud en de andere m’n P. Allebij full omnium en vandaag al opgehaald. Wat beslis ik nu het best voor de oldtimer?

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
    • Ja nog wat afwachten wat de expert beslist

Een wagen met waterschade moet totaal vernieuwd worden. Het is pas achteraf dat de problemen komen zoals hier reeds gezegd. Ook voor de herverkoopwaarde is dit niet goed. Ik zou er afscheid van nemen.

jeezus maak dat mee, courage man, dit wil je echt niet meemaken, heb hier ook wel wat schrik voor bij ieder onweer want de garage ligt ook veel lager dan de woning…
          Persoonlijk zou ik de auto niet meer willen als me dit zou voorkomen, zoals DP schrijft, achteraf misérie met slechte contacten en aarding, ik zou het niet doen dus…:?

Pff dit wil je niet meemaken of lezen 🙁
            Probleem zit inderdaad in de waarde die de verzekering uitbetaalt. Ze weten dat ze veel geld krijgen voor “het wrak” en handelen daar naar.
            De auto terug rijdend krijgen lukt wel maar de problemen duiken later op met corrosie in de kabelboom, slechte contacten met de massa…
            De herstellingswerken goed uitvoeren kost meer dan de verzekerde waarde min de restwaarde van “het wrak”.
            Dus veel hangt af van de emotionele waarde die de auto voor jou heeft.

Indien het geld van de verzekering het toelaat, zou ik overwegen deze herop te bouwen.
              Waarde van goed, heropgebouwde exemplaren (& goed gedocumenteerd) is top.

Wat een pech… Als ik het goed heb hebben we hier enkele jaren geleden nog iemand gehad met dezelfde ramp.

Damn dat is minder :wtf:

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.