Volledig onder water

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Volledig onder water

8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
    • Ja eQuanD zo heb ik het ook begrepen. Die garage doe echt wel hun best. Je mag steeds rondlopen waar je wilt en alles vragen. Mijn vraag was gewoon als je daar al blaasjes ziet of het elders ook is. Maar Ollie heeft daar al nu op geantwoord, waarvoor dank.

        [quote=”jacques911″ post=282705]Mijn 964 mag je ook nog hebben voor 45 duizend voordat ik hem begin om te bouwen[/quote] heb je daar wat foto’s van en wat meer info

          Blauwe coupe Wagen van 1990 met 130 dkm komt uit Japan en is hier in Belgie een kleine 9 jaar .Is reeds gewoon ingeschreven geweest en bij mij als oldtimer ,rijd super goed met werkende airco.
          Klein kleurenverschil in passagiers deur origineel op spiegels ,velgen en spoiler na.
          Fotokes op mijn album.
          Mvg Jacques

            [quote=”jacques911″ post=282716]Blauwe coupe Wagen van 1990 met 130 dkm komt uit Japan en is hier in Belgie een kleine 9 jaar .Is reeds gewoon ingeschreven geweest en bij mij als oldtimer ,rijd super goed met werkende airco.Klein kleurenverschil in passagiers deur origineel op spiegels ,velgen en spoiler na.Fotokes op mijn album.Mvg Jacques[/quote]

              Als je geïnteresseerd bent in een 911 rode Targa 1987 (G50), 2 eigenaars. Zelf gaan halen in US (bij dokter die hem als enige eigenaar had vanaf nieuw 30j) met onderhoudshistorie. Wagen heeft géén roest (Atlanta). 99.000 originele miles

              Te koop wegens aankoop 964 C2.

                Mooie wagen Jacques911 jammer dat hij niet manueel is

                123

                  [quote=”eQuanD” post=282708]Nog een reactie op wat Vandamme schreef.

                  Zou het niet kunnen dat RCS automobile bewust de (eventuele) roestplekken nog niet heeft behandeld, wetende dat roest op deze plaats één van de zwakke punten is van een 964. Een geïnformeerde kandidaat koper (en kenner in dit geval) die op zoek gaat naar een 964 zal zéker aandacht besteden aan de zwakke punten. Op die manier kan de kandidaat koper de werkelijke toestand van de wagen aanschouwen. Bij een eventuele aankoop kan er besproken worden hoe een en ander wordt opgelost. Soms is het vertrouwen groter als men de werkelijke staat van de wagen durft te laten zien, eerder dan op voorhand alles in orde te brengen.[/quote]

                  kweenie, ik vind dat een bedrijf dat zich zelf zo presenteert
                  dat niet zou mogen doen.. Dan restoreer je gewoon de auto met al je vakmanschap

                  en documenteer je die herstelling/restoratie om als meerwaarde te gebruiken in de verkoop.
                  maar goed, das mijn mening en het mag duidelijk zijn : ik ben geen auto handelaar en zal dat ook nooit worden.

                    Inderdaad, kan ik begrijpen.

                    Maar, zoals iedereen weet kan roestvorming oppervlakkig hersteld worden of ingrijpend. In beide gevallen kan de verkoper claimen dat de roestvorming ‘behandeld’ is geweest. Bij oppervlakkige behandeling komt de roest na de garantieperiode reeds terug. Bij ingrijpende behandeling mogelijks definitief opgelost.
                    Ik zou in ieder geval ‘achterdochtig’ zijn als ik niet te weten kan komen hoe alles is aangepakt geweest. De keuze ligt bij de verkoper.

                  8 berichten aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.