voor de kenners

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 voor de kenners

• Maker
    Discussie

• cristof
    Deelnemer

waaraan weet je eigelijk dat je een wtl hebt buiten dat hij in 93 werd gemaakt en turbo look heeft en cabrio is want dat is zo ❓ ❓ ❓

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Er zijn nog gewone 964’s gemaakt tot en met 1994.

Geert

Ja dat komt ervan als je alles in één zin schrijft zonder leestekens. 😯

inderdaad dat hoor ik en ja de wiel kassen he werden er in 93 eigelijk nog gewone 964s gemaakt zoniet ja dan moet hij wel een zijn he slaapwel jongens bedankt voor de info moest er nog iets zijn post het maar en hou de elfjes binnen op donderdag het gaat nogal waaien zeg het maar want ik kreeg al eens een tak op boxster een jaar geleden …niet fijn met zo een stof dakje 😉

[quote=”GHHALLY”:217523fv]
              Wat bedoel je met breed van voor breed van achter?
              Geert[/quote]

Brede schouders en dikke kont, zeker ❓
              [size=150:217523fv]Wielkassen [/size] [size=75:217523fv]natuurlijk[/size] 🙄

Dan zit je hoofdremcilinder vooraan on de voorkoffer en niet onder de wagen naast het stuurhuis en hoor je voorin een elektrische motor aanlopen tot hij op druk komt.

Rode remklauwen is niet 3.3 Turbo standaard. Kan gespoten zijn?
                Wat bedoel je met breed van voor breed van achter?

Geert

remmen gaan ook op olie druk denk ik moet namelijk wachten tot het lampje uitgaat voor voldoende druk denk ik

is breed van voor breed van achter heeft rode turbo rem klauwen alleen de schijven zijn dubbel geloof ik

Kan je de specifieke kenmerken van een WTL terug vinden op de wagen?

Geert

op de 10de plaats staat een p

Zo beginnen ze allemaal.
                          Is de 10 positie een N of een P?

Geert

begint met wpozzz………

Deze code omvatte volgende verschillen tov. een normale 964 body:

– Hydraulische rembekrachtiging
                              – Voorste remsysteem idem als 3.3 Turbo
                              – Achteraan enkel remklauwen van een 3.3 Turbo, de remschijven zijn
                              vol en niet geventileerd.
                              – en natuurlijk de Turbo brede achterpartij.

De WTL cabrios werden gelanceerd in 1992, maar omwille van het feit dat velen bij Porsche Exclusiv werden vervolledigd werden ze pas in 1993 op de markt gebracht. 750 werden er gemaakt voor ROW en 250 voor US.

Heeft de wagen een N (’92) of een P (’93) serie chassisnummer?

Mvg,

Geert

alleen daaraan ❗

Via de originele wagensticker op de binnenkant van de voorkoffer.
                                  Hierop moet code M491 staan.

Mvg,

Geert

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.