Voor de tweede keer PAPA !

Home Forum Zeverhoekje Voor de tweede keer PAPA !

• Maker
    Discussie
  • Afgelopen nacht is mijn zoontje Max de fiere grote broer geworden van zijn zusje Nina!

Mijn vrouw en kersverse dochter stellen het wel

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Nina doet me denken aan een prachtvrouw die me steeds (en nog altijd) gefascineerd heeft

een dikke proficiat , NINA vind ik persoonlijk ook een mooie naam.

Wie word hier de eerste ouder die zijn dochter “PORSCHE” als naam zal geven ?

Van harte geluk gewenst met de geboorte van jullie kindje

Proficiat Stef , maar ik dacht dat mijn dochter ook Nina noemde 😆 leuke naam trouwens

das nu ns goed nieuws se!!! Proficiat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dikke proficiat aan beiden, dat heeft Ann heel goed gedaan (en gij ook wel een beetje hé Stefan 😉 ).

4u45? amai dat was wel vroeg opstaan precies, hoe komt dat toch dat babies niet willen uitslapen hé 😛

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!

Van harte proficiat, Stefan en Ann!! 😀 D D D D

Whoohooooow!!!

Dikke proficiat aan jullie beiden!!! 😀

Olav.

ken

Gefeliciteerd met jullie nieuwe spruit!! Stefan 😀 D

Ook van mij een dikke proficiat aan de kersverse mama en papa 😀 Op naar het derde?! 8)

❗ ❗ PROFICIAT ❗ ❗

mvg Jacob

Anoniem

Proficiat hé. Daarvoor moest hij een tweede P hebben hé, 1 per kindje.
                              Dus als ge nog kindjes wil moet ge ook de garage uitbreiden. 😀

Guy

Proficiat ❗ ❗ ❗
                                Da zal wel een schoon boeleke zijn … da kan nie anders met zo’n knappe ouders 😉

Dikke proficiat aan de papa en de mama…dit is leuk om horen!!! Van harte natuurlik aan jullie beiden! 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.