voor diegene die de tijd even kwijt zijn….

Home Forum Porsche Talk voor diegene die de tijd even kwijt zijn….

• Maker
    Discussie
  • [hide]
    Ben gisteren weer aan het knutselen geweest…. :mrgreen:
    Voor de forumleden én diegene die tegen een “replica” kunnen (gebruik Porsche logo) en iets moois tegen de muur willen hangen in kantoor, garage… (of slaapkamer) heb ik enkele mooie klokjes gemaakt… (al zeg ik het zelf)
    Het is niet de bedoeling er een massaproductie van te maken maar per verkocht exemplaar gaat er 10.-eurie naar het forum :up:
    Wie interesse heeft stuurt mij maar een mailtje…

[IMG]http://i64.tinypic.com/o9mn1z.jpg[/IMG]

[IMG]http://i67.tinypic.com/2cpx2rk.jpg[/IMG]

zwart glanzend met witte gravering met achterliggende plexi (+/_ 30x30cm)

[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
    • namiddag nog een wens vervuld van een Porschist, aankleding van de garage…..

Attachments:
      • IMG_4086.JPG
      • IMG_4083.JPG
      • porschelogopaneel.JPG

voor diegene die interesse hebben…, er zijn enkele klokken over in gouden en zilverkleur, 115 euro/st , (hiervan gaat 10-euro naar het forum)
        Bij interesse even mailtje sturen naar wing67@live.be

Attachments:
        • klokgoud.png
        • IMG_3827.JPG

voor diegene die interesse hebben…, er zijn enkele klokken over in gouden en zilverkleur, 115 euro/st , (hiervan gaat 10-euro naar het forum)
          Bij interesse even mailtje sturen naar wing67@live.be

Attachments:
          • klokgoud.png
          • IMG_3827.JPG

nog een “budgetgunstig” modelletje gemaakt voor in de garage……. afmetingen 31x40cm in digitaaldruk, wie bied ?? 😆 😆

Attachments:
            • printklok.JPG

nog een “budgetgunstig” modelletje gemaakt voor in de garage……. afmetingen 31x40cm in digitaaldruk, wie bied ?? 😆 😆

Attachments:
              • printklok.JPG

:up:

:up:

Daar ik van sommige meerdere mails ontvangen betreft de gouden en zilveren P klok ga ik er nog enkele bijmaken…
                    Daar ik hiervoor weer één “grote” plaat moet aankopen zal ik er enkele op overschot hebben, dus mochten er hier nog iemand interesse hebben dan hoor ik het graag, stuur me een mailtje naar wing67@live.be, dan zet ik je naam op de lijst… :up:

Attachments:
                    • 13713290_1231661863533023_671299160_n.jpg
                    • 13689813_1231661630199713_1773219356_n.jpg

Daar ik van sommige meerdere mails ontvangen betreft de gouden en zilveren P klok ga ik er nog enkele bijmaken…
                      Daar ik hiervoor weer één “grote” plaat moet aankopen zal ik er enkele op overschot hebben, dus mochten er hier nog iemand interesse hebben dan hoor ik het graag, stuur me een mailtje naar wing67@live.be, dan zet ik je naam op de lijst… :up:

Attachments:
                      • 13713290_1231661863533023_671299160_n.jpg
                      • 13689813_1231661630199713_1773219356_n.jpg

Yep, ik was die lawaaimaker op twee wielen…. :happydance:

:up: :up:

en nu is me weer duidelijk wie “bollocks” is, we hebben elkaar kort gesproken tijdens de fotoshoot in SPL.

mooi mooi mooi :up:

‘t is Bernard… niet Norbert…. 😉

Foto zoals gevraagd, moet voorlopig de muur wel nog delen met mijn andere passie…

20161005_011413-2.jpg

for sale of course…, maak effe een footoke Norbert van je office met het klokje tegen de muur….., we love pictures… :applaus: :respect2:

te verkrijgen….. :engeltje:

of bedoel je ‘te koop’ :happy:

btw, de klok hangt hier mooi boven mijn bureau…. top! :up:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 76)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.