voor diegene die de tijd even kwijt zijn….

Home Forum Porsche Talk voor diegene die de tijd even kwijt zijn….

• Maker
    Discussie

• stefan
    Deelnemer

[hide]
      Ben gisteren weer aan het knutselen geweest…. :mrgreen:
      Voor de forumleden én diegene die tegen een “replica” kunnen (gebruik Porsche logo) en iets moois tegen de muur willen hangen in kantoor, garage… (of slaapkamer) heb ik enkele mooie klokjes gemaakt… (al zeg ik het zelf)
      Het is niet de bedoeling er een massaproductie van te maken maar per verkocht exemplaar gaat er 10.-eurie naar het forum :up:
      Wie interesse heeft stuurt mij maar een mailtje…

[IMG]http://i64.tinypic.com/o9mn1z.jpg[/IMG]

[IMG]http://i67.tinypic.com/2cpx2rk.jpg[/IMG]

zwart glanzend met witte gravering met achterliggende plexi (+/_ 30x30cm)

[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 76)
      • [quote=”wing67″ post=237586][/quote]

nog 1 ronde klok zwart/goud en 2 stuks zwart/wit gravering te verkrijgen, op = op

Attachments:
        • IMG_3805.JPG
        • IMG_3808.JPG

Hoi Wing,

ook goed… verkocht! Ik stuur je mail om verdere afspraken te kunnen maken.
          Bedankt.

Bollocks

enkel nog een goudkleurige uitvoering van deze versie (zie foto)

Attachments:
            • 13713256_1231661830199693_1405906130_n.jpg

Hoi Wing,

toevallig geen logo geborsteld inox look meer ter beschikking (foto deel 3)?

Thanks!

Mocht er nog iemand interesse hebben in een zwarte glanzende ronde klok, er is ééntje over….. :coolness:

Attachments:
                • 15ppfs5.jpg

:applaus: :up:

Extra donatie naar het forum is gedaan :up: :up:

@ eddybeer, stuur mij even een mail naar ” wing67@live.be ” met je adresgegevens, dan hou ik ze aan de kant en regelen we de rest via mail…
                      Ik verzend enkel met Bpost of TNT, omdat dit aangetekend kan met tracking nummer, maar ik weet uit ervaring dat TNT duurder zal zijn dan Bpost, dus ik steek hier even mijn licht op voor jullie …, en kom hierop terug via mail… :up:

Maaseik is voor mij wat te ver vanuit OVL, dus doe maar via tante Post!

Je mag er voor mij zo één opzij houden. Je mag ook eens informeren wat het kost om ze op te sturen.
                          Naar verluidt zou een Kiala-punt (stukken) goedkoper zijn dan de post.
                          En als je ze veilig verpakt, zou me dat een een hele trip besparen.
                          Heb moeder in rustoord en daar kruipt ook flink wat tijd in.
                          De klok is in elk geval verkocht.
                          Misschien details regelen via PB?

Eddy, ben woonachtig te Maaseik, is een klein uurtje rijden zie ik op “maps”, is makkelijk te doen, je mag hier altijd voor langskomen hoor…. :salut:

Dat is ’em. Woon je ver van Keerbergen?
                              Anders zou ik ze kunnen komen oppikken.

[quote=”eddybeer” post=238151]En de laatste die je voorstelde, is die nog te krijgen?
                                Ben van Keerbergen, woon je ver uit de buurt?[/quote]

Bedoel je deze Eddybeer :

[IMG]http://i67.tinypic.com/2ajqa6c.jpg[/IMG]

deze is ook nog te verkrijgen…

[quote=”Yellow Submarine” post=238150]Dat is em! Hoe bestellen?[/quote]
                                  Stuur mij even een mailke naar “wing67@live.be” met je adresgegevens en vermelding “”klok rond wit””, dan zal ik van de week eens naar de post rijden en vragen welk de kostprijs is voor te verzenden…
                                  Ik hou je dan via mail op de hoogte… :up:

En de laatste die je voorstelde, is die nog te krijgen?
                                    Ben van Keerbergen, woon je ver uit de buurt?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 76)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.