Voor en na – 3.2 Targa

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor en na – 3.2 Targa

• Maker
    Discussie

• bladerunner
    Deelnemer

Eindelijk is het zo ver, mijn geliefde Targa is terug thuis. Maar het is de moeite waard geweest. Hij ziet er prachtig uit.
      Toen ik hem kocht was ik eerst niet van plan om hem al meteen te laten restaureren,er eerst zo een paar jaar mee te rijden, maar perfectionist als ik ben kon ik het niet aanzien. Na een paar prijsaanvragen, een beslissing genomen en dit is het resultaat.

Zo kocht ik hem.

Dichter bij.

De restauratiefoto’s volgen

Attachments:
      • Porsche_049.jpg
      • Porsche_005.jpg
      • Porsche_008.jpg
      • Porsche_011.jpg
      • Porsche_065.jpg
      • Tim_010.jpg
      • Tim_002.jpg
      • Tim_005.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
      • Mijn set komt ook van daar. Zeer goede kwaliteit en ze hebben alles voor de 911 binnen de 2 weken.

Click hier voor de site

Ik heb indertijd de tapijten rondom daar aangekocht voor de 911. Was zeer mooie kwaliteit. Ga er gewoon een keertje langs, dan zie je meteen dat het er daar professioneel aan toe gaat.

[quote=”bladerunner” post=112196]Bedankt,

Aan mijn interieur is niets gedaan, dit was een Duitse en buiten de gebruikssporen op de linkerwang van de zetel, van het in- en uitstappen, was het interieur nog perfect.

De kleur is Nougatbraun en het interieur Mahogany.

Lakewell heeft mooie interieurs, er hebben al meerdere forumleden gekocht.[/quote]

Weet jij toevallig welke leden al bij lakewell zijn geweest voor hun interieur ?

Bedankt,

Aan mijn interieur is niets gedaan, dit was een Duitse en buiten de gebruikssporen op de linkerwang van de zetel, van het in- en uitstappen, was het interieur nog perfect.

De kleur is Nougatbraun en het interieur Mahogany.

Lakewell heeft mooie interieurs, er hebben al meerdere forumleden gekocht.

[quote=”bladerunner” post=79321]Bouwjaar 12/1986 model 1987, eentje met de nieuwe G50 boite dus.

Hier foto’s van vandaag.

Heel schoon !

Ik heb net de zelfde gekocht denk ik, alleen dat de mijne van de US komt.

Heb jij trouwens iets aan je interieur gedaan ?

Zo ja bij wie ben je daar voor terecht gekomen ?
                Heb al is even aan’t rondkijken geweest en ben bij “Lakewell” terecht gekomen.

Het mijne is een beetje kapot van de zon (dash & voorzetels).

Groetjes Bart

ben eigenlijk ook benieuwd waar en hoeveel de kosten bedragen.

mijne p wordt ook onder handden genomen.

pm me met deze 2 vragen als je wilt

straffen

XXX

Ja inderdaad een mooi hersteljobke :respekt:
                    Ergens in de buurt laten doen??

Prachtig resultaat!

Hij was er redelijk erg aan toe en dan zo een resultaat …. Super!

WB

Hey L., hij is super geworden zo te zien…we moeten nog es afspreken eh!
                        Wim B.

Yep, dacht net hetzelfde toen ik naar huis reed in het onweer (heb zo een groot glazen panoramadak op mijn DD): “seffens zit ik hier met barstenin m’n dak”.

Denk dat ze bij Ford Genk nu ook wel een bestelling voor een reuzegrote carport gaan doen :mrgreen:

ik heb mijn hart vastgehouden met die voorspellingen omtrent reuze hagelstenen, aangezien de TT nog steeds niet onder een carport staat, en er niet meer bijkan in de garage! 😥 Ik wil het niet geweten hebben dat hij om zo een reden helemaal geschonden zou geraken… 😥

reys schrijft:

Proficiat, en met dat weer 8)

Dat was dan toch een post van voor het onweer 😉 Ik was gisteren bijna met de P naar het werk vertrokken omdat het er zo schoon uitzag ‘s morgens, maar heb dan toch maar op Deboosere vertrouwd en de DD genomen.

Enigzins off topic: Toen ik ‘s avonds thuiskwam (in de Kempen) was ik doorweekt in de luttele seconden dat ik uit m’n auto stapte en de zijdeur had opengedaan. En dit alles ONDER de carport. De wind was zo hevig dat het gewoon horizontaal regende. Nooit gezien. Ook m’n P’ke stond met natte voetjes door de slagregen die onder de garagepoort naar binnen sloeg. En daarna telefoon van de schoonmoeder of ik haar kelder wou komen leegpompen. Weer wat brownie puntjes verdiend :mrgreen:

Anoniem

Eerste type ooit waarin ik zelf heb mogen rijden , of in alle eerlijkheid metteen stilgevallen ben 😕
                                Proficiat, en met dat weer 8)

SL33PY schrijft:

❓ 948 BHP… 😀 😀 een beetje overdrijven mag 😀

😛 😛

Maar wat een prachtig resultaat! Ik heb vorige week eventjes met een proper gerestaureerde 3.2 G50 Targa mogen rijden en ben op slag verliefd geworden!

Waar heb je de restauratie laten uitvoeren?

en toch is het een leuke plaat 🙂

nu nog 948 eruit krijgen 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.