Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie

• Ruben
    Deelnemer

Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
      • Voor_na1.jpg
      • voor_na2___kopie.jpg
      • Voor_na3___kopie.jpg
      • Voor_na4___kopie.jpg
      • P1020162___kopie.JPG
      • 1kopie.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 472)
      • :applaus: :up: :applaus: :respekt:

Woorden schieten te kort .

Ik ga nog even verder poetsen … :respekt:

amai, zoude dieje ni inpakken met plasticfolie, blijft em proper :respekt:

Heel mooi! :applaus: Jammer dat hij een beetje groot is om in ee vitrinekast te plaatsen, k’zou het zelf niet over mijn hart krijgen om hem vuil te maken.

Proper, amaai
                Goe bezig

Bwa da kan er mee door he …. :hail:

ps. Den darm van uw carterontluchting niet vergeten he… vraag maar niet hoe ik dat weet 😳

zeer mooi.
                    Zonde om er nog mee te gaan rijden 😀 dan zal ie vuil worden vrees ik.

Knap gedaan Ruben.
                      Heb je de Carbs zelf afgesteld ?

Hoe een motor en versnellingsbak er wat mij betreft uit dienen te zien…

P1110027.JPG

P1110017.JPG

In werkelijkheid (nog) mooier dan op foto!! *luv

P1100969kopie.jpg

Ziet er zalig uit ! :respekt:

[quote=”RubenB” post=132248]Gisteren werd de auto voorzien van de laatste laklaag evenals twee laagjes vernis.
                              MIPA-België (Lakken & vernissen) wenste een bijdrage te leveren aan het 911S-project en besloot mij te sponsoren door mij zowel hun producten als diensten aan te bieden. Bijgevolg genoot de auto gisteren van een bijzondere behandeling!
                              Resultaat is dan ook prachtig! [/quote]

Ziet er super uit, mijn complimenten :salut:
                              Maar al die lagen verf is dat niet teveel in verhouding wat de fabriek deed?
                              Weet van “vroeger” dat de hisolid op kwam zetten je gewoon zag dat er teveel lagen op zat 😳
                              Denk dat Wim en Timo wel weten wat ik bedoel ❗

Suc6 gr Hans

En wat houd die speciale behandeling in?
                                Ziet er goed uit

NICE :up: :up: :up:

Gisteren werd de auto voorzien van de laatste laklaag evenals twee laagjes vernis.
                                    MIPA-België (Lakken & vernissen) wenste een bijdrage te leveren aan het 911S-project en besloot mij te sponsoren door mij zowel hun producten als diensten aan te bieden. Bijgevolg genoot de auto gisteren van een bijzondere behandeling!
                                    Resultaat is dan ook prachtig!

GOPR0263.JPG

GOPR0336.JPG

GOPR0325.JPG

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 472)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.