Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie
  • Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
    • Voor_na1.jpg
    • voor_na2___kopie.jpg
    • Voor_na3___kopie.jpg
    • Voor_na4___kopie.jpg
    • P1020162___kopie.JPG
    • 1kopie.jpg
15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 472)
    • Netjes :respect2:

Alles met zorg proper terug aangesloten….

Wat nen wirwar van draden, daar moet je je verstand ook wel bijhouden, goe bezig, blijf ons zeker op de hoogte houden “We love it” from old to new ! :respekt:

t blijft schoon hé. iedere keer n stapke dichter :up:

Super bezig Ruben! Ben zelf op zoek naar de juiste auto om uiteindelijk te gaan restaureren, het zal bij mij echter een iets minder zeldzaam exemplaar gaan worden. Maar je foto’s inspireren behoorlijk! Blijf bezig zo, super werk!

[quote=”targaake” post=130617]Ruben,

Ben ijverig aan het sparen om hem te kunnen kopen.
              Mijn geboortejaar en gerestaureerd door iemand met verstand van zaken.

Targaake[/quote]

Ik vrees dat ik je moet teleur stellen… Dit exemplaar is er ééntje om bij te houden! 🙂
              Voor mij is dit de ultieme 911 (Mooiste modeljaar).

Knap werk. :respect2:

Ruben,

Ben ijverig aan het sparen om hem te kunnen kopen.
                  Mijn geboortejaar en gerestaureerd door iemand met verstand van zaken.

Targaake

XXX

Waaauw, ziet er mega uit, Keep Up the Good Work 😀

:up:
                      Blijven posten!! :respect2:

De afgelopen dagen e nodige tijd gevonden om aan de oude dame te werken.

Elektriciteit verder aangesloten, motor -en kofferklepje geplaatst en afgesteld & het bakeliet hersteld van de stuurkolom. Wederom een stapje dichter bij het eindresultaat!

1_2013-05-11.JPG

2_2013-05-11.JPG

3_2013-05-11.JPG

4_2013-05-11.JPG

5_2013-05-11.JPG

6_2013-05-11.JPG

7_2013-05-11.JPG

Wim

Dat kun je dus vergeten, zag er iets anders uit af fabriek.

[quote=”cabrio wim” post=129614]
                            En zo te zien is de auto ook strak gezet met de deuren erin, want ik zie geen afloop.
                            [/quote]

Deuren & flankjes zijn inderdaad op elkaar afgestemd. Eerst afzonderlijk, daarna op de auto.
                            Wel gebruik moeten maken van tin om deze pasvormen te bekomen. Vraag mij sterk af of deze auto’s af fabriek wel mooie pasvormen hadden!

Wim

[quote=”RubenB” post=129584]Inmiddels al vele Porsche mogen aanschouwen, slecht weinig met mooie passingen…
                              Het heeft behoorlijk wat tijd in beslag genomen, maar hier doe je het dan uiteindelijk voor! [/quote]

Dan weet je ook wat het kost aan tijd Ruben 💡
                              En zo te zien is de auto ook strak gezet met de deuren erin, want ik zie geen afloop. :coolness:

Ruben :up: :up:

wim
                                ik heef je gelijk wat je schreef

ruben
                                knap werk man :respekt:

Knap! Zo hoort het te zijn!

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 472)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.