Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie
  • Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
    • Voor_na1.jpg
    • voor_na2___kopie.jpg
    • Voor_na3___kopie.jpg
    • Voor_na4___kopie.jpg
    • P1020162___kopie.JPG
    • 1kopie.jpg
15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 472)
    • Heren,

Het S-Project is inmiddels voorzien van 2 laagjes Ivoor witte lak!
      Mede dankzij Bert V zijn we erin geslaagd om de passende kleur te vinden… Waarvoor dank! 🙂

Eveneens heeft de nieuwe kabelboom zijn plaats in de auto weer ingenomen evenals de nieuwe handremkabels, km-teller kabel,…

De ophanging is geheel gereviseerd & eveneens gemonteerd

De 4.5*15 Fuchsen zijn gepolijst & worden momenteel geanodiseerd

Bedoeling is om de auto zo snel als mogelijk weer op zijn pootjes te krijgen. Vervolgens worden de laatste foutjes in de lak weggewerkt & zal de auto worden voorzien van 2 lagen vernis. We weten ons dus nog even bezig te houden! 🙂

4_2013-04-08.JPG

:lekker: ziet er lekker uit, nu op naar het vervolg, en ik moet zeggen dat ik wel heeeeeeel erg benieuwd ben.

Keep Up The Good Work :up:

You’re living the dream! Heerlijk zo’n oud 11je terug te zien herleven.

Almost ready for the paint job!

P1100447.JPG

Gelukt! 🙂

“De site” bedoel je daarmee één of andere site waar je je foto’s upload, of bedoel je ons forum?
                Ik heb ‘t ook soms… dacht dat’t aan mijn pc lag.
                Switchen tussen IE en FF kan wonderen doen…

Foto’s staan klaar, maar de site werkt niet mee… Kan namelijk geen foto’s invoegen.
                  Iemand enig idee wanneer/hoe dit op te lossen?

JA, ze werkt volgens mij :popcorn:

nee serieus, dit wordt weer smullen, heb enorm respect voor je werk Ruben :hail:

show us the sweets :lekker:

Examenperiode achter de rug = WERKEN! 🙂

– Motorkap volledig gedemonteerd/gestraald/opgelast/recht gezet & inmiddels verzinkt. Klaar
                      om strak gezet te worden…

P1100385.JPG

P1100418.JPG

P1100422.JPG

– Gestart met restauratiewerken aan het oliebakje (vervangen plaatwerk, vervangen nippels,…)

P1100390.JPG

P1100397.JPG

P1100402.JPG

– Vloertje van de auto recht gezet

P1100426.JPG

P1100428.JPG

– 4.5*15J Fuchsjes worden opgefrist (gezandstraald, recht gezet & anodiseren)

P1100404.JPG

P1100407.JPG

Nu de carrosserie strak & passend maken!

Foto’s volgen van zodra de site weer mee wil werken! 🙂

Een fototje buiten onder de stralende grijze hemel 😆 😆

P66041.JPG

?!?!Nissan garage?!?!?

Mijn schoonouders hebben 33 jaar geleden voor het verkeerde merk gekozen zeker 😳 😆

onze forumleden durven tenminste kleur bekennen!

[quote=”Bert V.” post=116605]Ruben

Ben vandaag zo vrij geweest om een plaatje te spuiten 😉
                            Rechts op het plaatje is de Porsche kleur 6604 links gewoon wit!
                            Foto’s zijn niet van de beste kwaliteit, maar je ziet uidelijk het verschil.

[/quote]

fuck man, wat een machtig forum/leden. :respekt: :respekt: :respekt: :respekt:

?!?!Nissan garage?!?!? 😀

Voorlopig (wegens examens) weinig tijd om langs te komen…
                              Indien ik er qua kleur niet uit zou komen, neem ik zeker contact met je op!

Nogmaals dank voor alle inspanningen!!!

Hey Ruben,

Ik ben Van Buken bij Kampenhout niet zo ver van Mechelen dus.
                                Ben heel het weekend in de garage (baan Leuven-Mechelen Nissan garage).
                                Als je moest langs komen geef dan best eerst even een seintje.

Momenteel zit ik midden in de examenperiode… Desondanks is er niets beter om te ontstressen dan werken aan de auto!! 😀
                                  Daarnet nog eens door de staalkaarten gebladerd & 9001 lijkt inderdaad aardig in de buurt te komen! Zoals eerder gezegd zullen binnenkort enkele delen proef worden gespoten… Vervolgens beoordelen

Bert,
                                  Ikzelf ben van regio Mechelen…

De afgelopen dagen alles nogmaals afgesteld op elkaar… Vervolgens de laatste foutjes wegwerken & uitblokken.

P1100340.JPG

P1100343.JPG

Voor het 911S Project ben ik nog opzoek naar 4.5*15J Fuchs velgen (modeljaar 1967).
                                  Indien iemand nog een setje (liefst te restaureren) weet liggen, verneem ik het graag! 🙂

7174019253_2013-01-10.jpg

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 472)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.