Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie
  • Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
    • Voor_na1.jpg
    • voor_na2___kopie.jpg
    • Voor_na3___kopie.jpg
    • Voor_na4___kopie.jpg
    • P1020162___kopie.JPG
    • 1kopie.jpg
15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 472)
    • indien je twijfelt over de kleur kan je nog iets anders proberen.

als je kan op een andere porsche het volgende doen.

ga naar de colora winkel of eender verf fabrikant en vraag voor het machientje die kleuren op spoort.
      het is een ding die de kleuren detecteert en verschillende ral,NCS-kleuren enz aan geeft.
      plaats het op verschilde plaatsen van de wagen en je zal zien dat er een kleur meerdere malen voorkomt”en je hebt hem”

hier kom je zeker vooruit

strafy

[quote=”RubenB” post=116519]
        Binnen enkele weken eens 9001 proefspuiten! :)[/quote]

Ral 9001 is een veel gebruikte kleur voor ramen en deuren voor huizen.
        Hier thuis is het ook zo

wat een service!!!

Graag gedaan, ik was toch aan het spelen met de verfpotjes 😆 😆

@Ruben

Ik weet niet van waar je bent, maar je mag het staaltje altijd komen afhalen.
            Dan zie je het in werkelijkheid.

Grtz Bert

Knap. Porsche is de enige wagen die der goed uit ziet in het wit imo. Ook al is het niet zo maar “wit” 8)

PB

Sehr schön ! :respect2:

Wim

Kijk eens even hier, en dat is de kleur origineel ivoor wit van Porsche.

=3&cHash=16bc9cd8029698749ad64466e32510e9#c11

Ivoor wit met een rood leder interieur . :lekker: :lekker: :lekker: ,gewoon klasse . :applaus:

Bert bedankt voor de visuele bijdrage .

XXX

Bert zijn poging geeft toch al een idee van’t verschil. Ik zou ook voor de creme kleur gaan hoor. Goesting hé :engeltje:

Beste Ruben,
                        Pas wel op; bekijk de kleur vooral met daglicht. Je zou de eerste niet zijn die een kleurtje kiest rond de salontafel bij kunstlicht en achteraf met en resultaat zit dat niet echt overeenkomt met de verwachtingen.
                        ‘t Is maar een tip.
                        Groeten,
                        Kolya

SUPER Bert!!! apprecieer ik ten zeerste!! 😀
                          Ivoor wit is mooi!!! :first:
                          Jij zit dus aan de bron?? 😮

ziet er goed uit :respekt:

Close enough! :drink:

Ruben

Ben vandaag zo vrij geweest om een plaatje te spuiten 😉
                                Rechts op het plaatje is de Porsche kleur 6604 links gewoon wit!
                                Foto’s zijn niet van de beste kwaliteit, maar je ziet uidelijk het verschil.

P6604002.JPG

P6604004.JPG

Bedankt heren, Hier ben ik wel wat mee!! 😀
                                  Ral kleur 9002 ben ik al aan het bekijken geweest & lijkt mij aardig in de buurt te komen.
                                  Binnen enkele weken eens 9001 proefspuiten! 🙂

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 472)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.