Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie
  • Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
    • Voor_na1.jpg
    • voor_na2___kopie.jpg
    • Voor_na3___kopie.jpg
    • Voor_na4___kopie.jpg
    • P1020162___kopie.JPG
    • 1kopie.jpg
15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 472)
    • Mooi.
      Toch ook een vraagje.
      Je hebt gans de carrosserie laten poederlakken.
      Gaat de lak daar later makkelijk op hechten?
      Hoe werk je nu verder, opnieuw blank schuren of een speciale tussen laag?
      Verder veel plezier verder met uw project :respect2:

[quote=”mark986″ post=112362]ferm, echt ferm! benieuwd wanneer deze af is!!![/quote]

Heb er geen datum op geplakt! 🙂
        Bedoeling is om rustig de tijd te nemen, maar om het wel meteen goed te doen…

ferm, echt ferm! benieuwd wanneer deze af is!!!

Update van vandaag:

Carrosserie VOLLEDIG laten metalliseren & poederlakken! Roest NOOIT nog!!! 🙂

1_2012-11-16.JPG

2_2012-11-16.JPG

3_2012-11-16.JPG

4_2012-11-16.JPG

5_2012-11-16.JPG

6_2012-11-16.JPG

8_2012-11-16.JPG

9_2012-11-16.JPG

Het T’tje heeft inmiddels een nieuwe eigenaar gevonden, de Herfstrit is achter de rug. Eindelijk nog eens tijd om me op mijn ander oudje te storten! 🙂

1_2012-11-14.JPG

3_2012-11-14.JPG

4_2012-11-14.JPG

5_2012-11-14.JPG

6_2012-11-14.JPG

Carrosserie heb ik inmiddels geheel gezandstraald. Als alles goed gaat, heb ik vrijdag een afspraak om de gehele vloer te laten metalliseren & te poederlakken! Zal spoedig een hele andere auto zijn! 🙂

Bye bye old lady!

P1100211.JPG

De afgelopen dagen (op Dreamcar International) nog eens 10-tallen vragen gehad of de wagen te koop was. Eveneens bijzonder veel complimenten gekregen over de staat van de wagen!
                  Doet enorm goed om op deze manier afscheid te nemen!!! 🙂
                  Volgende week zaterdag vertrekt hij definitie naar Nederland…

Proficiat met de verkoop en succes met je nieuwe project :first:

:applaus: :applaus: :applaus:

Proficiat met de verkoop .
                        Focus je maar op de S ,gedane zaken nemen geen keer .

Klopt Ruben, de wagen was te goedkoop. Heb mijn 2.2T targa voor praktisch evenveel verkocht en was bijlange niet zo mooi en goed als uw wagen.

Maar nu kan je weer een heel eind verder met de S!

Proficiat!
                            ‘t Was idd een hele mooie! :respect2:

de prijs was volgens mij ook te laag,de uren die jij daar aan gewerkt hebt en nieuwe stukken, onderdelen,de wagen staat toch in perfect staat,je bent een krak in je werk”hobby” :respect2:

[quote=”de zwarte pijl” post=110129]proficiat,het was een zeer goede prijs :applaus:[/quote]

Blijkbaar te goedkoop? Meerdere personen wensten de wagen over te nemen. Hogere bedragen werden geboden, maar kopers hadden een mooie/eerlijke oplossing achter de hand.
                                Nu even wennen aan de gedachte dat hij spoedig de eigendom van iemand anders is…

proficiat,het was een zeer goede prijs :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 286 tot 300 (van in totaal 472)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.