Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie
  • Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
    • Voor_na1.jpg
    • voor_na2___kopie.jpg
    • Voor_na3___kopie.jpg
    • Voor_na4___kopie.jpg
    • P1020162___kopie.JPG
    • 1kopie.jpg
15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 472)
    • knap werk Ruben :applaus:

Alles doe we zelf. Enkel het herbekleden van het interieur en het herchromeren laten we doen…

:respekt: :respekt: :respekt:

Heb je de versnellingbak zelf gespoten of laten doen ?

Revisie versnellingsbak:

11_2012-06-15.jpg

12.jpg

13.jpg

15.JPG

16.JPG

17.JPG

18.JPG

PB

Absoluut !!

[quote=”PatrickB” post=98574]Ik zo haast zelf willen beginnen met te restaureren als je deze updates ziet. :drink:[/quote]

Ik kan steeds hulp gebruiken! 😀
                  Neen, voor zo’n resultaat doe je het hé…

PB

Ik zo haast zelf willen beginnen met te restaureren als je deze updates ziet. :drink:

Sjieke dinges!
                      Keep the pics coming…

Weer wat dichter bij het eindresultaat!

Op naar de volgende klus: REMMEN! 😀

Gezandstraald, gepoederlankt, vernieuwde blokjes, leidingen, inox boutjes/moertjes,…

10_2012-05-26.JPG

11.jpg

1_2012-05-26.JPG

2_2012-05-26.JPG

3_2012-05-26.JPG

8_2012-05-26.JPG

Toch indrukwekkend he zo’n kabelboom . 😉

Volgende foto’s net van dhr Gerard Kroon ontvangen:

Deze foto’s,van de op maat gemaakte 911S kabelboom, zullen weldra op zijn site te bezichtigen zijn…

Foto 1 = Complete kabelboom
                              Foto 2 = Bedrading WEBASTO kachel
                              Foto 3 = Kabelboom dienstdoend als promotiemateriaal op webpagina:

http://www.kroonwireharnesses.com./site/About_us.html

Eveneens te bewonderen in volgend spotje:

http://www.youtube.com/watch?v=IDimwfrHV7Y&list=UUshgeQv_Dz3rzmdIqmT3nXQ&index=4&feature=plcp

1.jpg

WebastowireharnessPorsche911-912.2.jpeg

Kabelboompromotie.jpg

[quote=”Maarten R” post=96901]straf dat je zo’n kabelboom gewoon kan kopen!
                                begin er anders maar eens aan…[/quote]

Je kan ze gewoon kopen, maar deze heb ik speciaal op maat van de auto laten maken!
                                De kabelboom is dan ook voorzien van enkele extra’s. Zo kan je bv. de nodige bedrading voor een alarmsysteem,… laten integreren.

Het is een opstartende eenmanszaak, ontstaan uit een passie voor Porsche.

Ik kan het bedrijf dan ook ten zeerste aanbevelen!

straf dat je zo’n kabelboom gewoon kan kopen!
                                  begin er anders maar eens aan…

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 472)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.