Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie
  • Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
    • Voor_na1.jpg
    • voor_na2___kopie.jpg
    • Voor_na3___kopie.jpg
    • Voor_na4___kopie.jpg
    • P1020162___kopie.JPG
    • 1kopie.jpg
15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 472)
    • wat een spinnen web.
      veel plezier er mee

Zonet een prachtig staaltje vakmanschap kunnen bewonderen!
        Een draadboom die ik volledig op maat van de auto heb laten maken!!!
        Binnenkort start het ‘inbouwen’ van de draadboom. Niet meteen mijn meest favoriete werkje,maar als je vanaf zo’n basis kan vertrekken…!

Gerard Kroon, een welgemeende dankt voor je bijdrage aan het 911S project!!!!!!!!!!

http://www.kroonwireharnesses.com.

-Ruben-

1_2012-05-04.JPG

3_2012-05-04.JPG

5_2012-05-04.JPG

Volgens het blad Flat6 zijn de oudjes dit jaar weer in waarde gestegen ,als je iets goeds hebt gewoon bijhouden . ❗

[quote=”targaake” post=96426][quote=”RubenB” post=96361]Ik rij wel regelmatig ritten, maar deze heb ik aan me voorbij laten gaan! 🙂
            Jij inmiddels al een geschikt 911’je gevonden Werner?

-Ruben-[/quote]

Je hebt daar dus een dubbelganger die eveneens met een ’68 Tje meedeed.

Nee. Nog steeds op zoek naar de ” ware ” Was op de classica beurs in Essen waar de prijzen van de goede pré73 ‘s letterlijk bovenmenselijk worden. De duitsers hebben elke notie van werkelijkheid verloren als het om een oud elfje gaat.
            Had bijna in F een 2.4 E op de kop getikt voor ” redelijke” prijs, vooral gezien zijn conditie. Een duitser, je raadt het al, was me helaas voor.

Ik zal nu maar afwachten tot je S klaar is om een deftig bod op te doen ;)[/quote]

De ‘S’ zal niet snel van eigenaar veranderen!! 😀

dit noem ik nu eens echte passie :respect2:
              zal deze topic verder volgen.
              spannend :respekt:

[quote=”RubenB” post=96361]Ik rij wel regelmatig ritten, maar deze heb ik aan me voorbij laten gaan! 🙂

-Ruben-[/quote]

Je hebt daar dus een dubbelganger die eveneens met een ’68 Tje meedeed.

Nee. Nog steeds op zoek naar de ” ware ” Was op de classica beurs in Essen waar de prijzen van de goede pré73 ‘s letterlijk bovenmenselijk worden. De duitsers hebben elke notie van werkelijkheid verloren als het om een oud elfje gaat.
                Had bijna in F een 2.4 E op de kop getikt voor ” redelijke” prijs, vooral gezien zijn conditie. Een duitser, je raadt het al, was me helaas voor.

Ik zal nu maar afwachten tot je S klaar is om een deftig bod op te doen 😉

Knap !

Ik rij wel regelmatig ritten, maar deze heb ik aan me voorbij laten gaan! 🙂

-Ruben-

Toevallig niet meegereden in de Ing Ardenne road? :driver:

Hey Werner!

Het T’tje heb ik hier nog staan…

Ruben,

Heb je het T’tje nog?

:respekt:

Very nice!!! :respect2:

:respekt:

Nice 8) :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 472)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.