Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie

• Ruben
    Deelnemer

Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
      • Voor_na1.jpg
      • voor_na2___kopie.jpg
      • Voor_na3___kopie.jpg
      • Voor_na4___kopie.jpg
      • P1020162___kopie.JPG
      • 1kopie.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 472)
      • Ikzelf woon in de omgeving van Mechelen Bzguy… Er dringt zich binnenkort een kleine (omgevings)meeting op!? 🙂

PRACHTIG!!

[quote=”Mikey” post=112415]Ik heb u gisteren zien rijden om 8u45 ter hoogte van Begijnendijk. :music:[/quote]

Waar woon je dan als ik vragen mag RubenB ?

Bijzonder knap staaltje werk, al mijn petten af ervoor ! En knap dat je je niet te goed voelt om je soms tijdelijk tot ‘slaafje’ te kronen om de kas te spijzen !

De jeugd van tegenwoordig ? Goed bezig, echt wel !!!

Veel succes! Ik heb zo het idee dat het wel in orde zal zijn :applaus:
              Ik vermoed dat je naar Kontich of Heist o/d Berg gaat en persoonlijk heb ik daar alleen correcte ervaringen mee.

Bedankt iedereen voor de mooie woorden!
                Inmiddels eindelijk terug wat tijd gevonden om de laatste stappen aan het project af te werken… Testritje verliep prima, toch steeds spannend! 🙂
                Als alles goed gaat zal de auto aanstaande dinsdag de keuring ondergaan. Met wat geluk kunnen we over enkele weekjes dan eindelijk ten volle genieten! 🙂

Extra foto’s volgen later…

Ahaa, de TT :up:
                  Mooie aanvulling op je toch al prachtige collectie.
                  Succes ❗

Deze

2012-01-2214.33.43.jpg

en deze heb ik al

Kopievan103_0325.jpg

Wat ben jij daar aan het restaureren ?
                      Lijkt op een ladderchassis ?
                      Lomax ?

Prachtig,prachtig,prachtig :respekt: :respekt: :respekt: en dan te zeggen dat er mensen zijn die de auto willen zoals ze hem vinden, met blutsen, roest en krassen op….karakter zeggen ze dan.
                        Ik wou dat ik al zo ver stond….

2013-01-1015.55.03.jpg

Fantastisch. Knap werk… gefeliciteerd :respekt:

zeer mooi, proficiat :applaus: :up: :up: :up:

heel mooi ruben, enkel nog roostertjes naast de pinkers ? 😉
                              kom je er mee naar drive in deze zomer :driver:

magisch gewoon!!!! Alle respect voor de volhouding en de passie voor je *porsche

Wim

Mooi geworden Ruben :up:

En nu lekker genieten met het mooie weer.

Zeer mooi ! :applaus:
                                    :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 472)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.