Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie

• Ruben
    Deelnemer

Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
      • Voor_na1.jpg
      • voor_na2___kopie.jpg
      • Voor_na3___kopie.jpg
      • Voor_na4___kopie.jpg
      • P1020162___kopie.JPG
      • 1kopie.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 472)
      • Met oog voor detail!! :respect2: :respect2: :respect2:

Officieel jaloers! 🙂

djeezes, bravoooo, :first: wat zou ik dat graag kunnen, heb alvast de plaats maar niet de know how en de bijkomende financien natuurlijk :hail:

Python, bedankt voor je input.
              Bovenstaande velgen zijn 5.5 of 6J Fuchsvelg. Horen op een een 911 of 912 vanaf modeljaar 1968.
              De 911S is van 1966 (modeljaar 1967) en hierbij werden 4.5J Fuchsen aangeboden die werden afgelakt zoals te zien op mijn foto’s. De afwerking is dus wel degelijk origineel… 🙂

P1110654kopie.jpg

Prachtig :up: :first:

De wielen zien er pico bello uit maar …ik weet ik ben aan het muggenziften nu maar miszie er wat aan :think:
                Zou het kunnen dat er iets meer zwart moet aanzitten of was dit zo bij sommige fuchsen ?
                Ong.zoals deze ?

Heb je topic ‘even’ doorgenomen……
                  Wat jij hier laat zien, zijn er weinige die dit kunnen!!

Respect voor je werken en wil deze wel eens live bewonderen…. :up:

:up: :up: :up: :up:

:applaus: :respekt:

:applaus: :applaus: :applaus: :first:

:applaus: :applaus: :applaus: :respect2:

waar heb je dat stuurtje nu gevonden en is het een echt ? ❓

ik sta met mijn mond vol… :respekt: :first: :first: :first:

PB

W A U U UU U U W

roy

ziet er prachtig uit !!

We staan weer wat verder met project 911!
                                    Inmiddels is het hart van de velgen uitgespoten in het zwart waardoor een originele ‘fabriek-look’ bekomen is.

Verder zijn de werken gestart aan het interieur (restaureren stoelen, deurpanelen,…)
                                    Hierbij werd gekozen voor de combinatie ruby red (leder) met Pepita (origineel). Foto’s hiervan volgen later wanneer de stoelen voltooiing naderen.

Tot slot werd het johnny-stuurtje , dat reeds gemonteerd was bij aankoop van de wagen, gedemonteerd en vervangen door een houten exemplaar…

1_2013-12-01.JPG

2_2013-12-01.JPG

3_2013-12-01.JPG

4_2013-12-01.JPG

5_2013-12-01.JPG

6_2013-12-01.JPG

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 472)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.