Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Restauratie Foto’s Voor-na 911T 1968 + Restauratie 911S 1966

• Maker
    Discussie

• Ruben
    Deelnemer

Ik maak van deze topic meteen gebruik om me eens voor te stellen 🙂

Ik ben Ruben, een 21 jarige student die z’n vrije momenten weet te vullen met het restaureren van klassieke Porsches. Inmiddels ben ik bezig aan m’n 2e totaalproject namelijk een 911s van 1966. Eveneens nog enkele ‘kleinere’ projecten afgerond. M’n voorkeur gaat uit naar oldtimers (al dan niet van het merk Porsche). De oldies hebben je gewoon véél meer te bieden dan een recentere wagen! De puurste vorm is m’n ding! 😮

Hierbij enkele foto’s van één van m’n projecten:

17Okt. 2007 – 17Jun 2010

Attachments:
      • Voor_na1.jpg
      • voor_na2___kopie.jpg
      • Voor_na3___kopie.jpg
      • Voor_na4___kopie.jpg
      • P1020162___kopie.JPG
      • 1kopie.jpg
    15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 472)
      • [quote=”de zwarte pijl” post=147000]ik zou bang zijn om met zo’n perfecte restauratie te rijden :respekt: :first:[/quote]

+100
        :respekt: :respekt:

dit is echt genieten om dit te volgen, ik zou bang zijn om met zo’n perfecte restauratie te rijden :respekt: :first:

Heftig! :music:

Knap werk .
              Gr. Marc

Deze is beter dan nieuw :respect2:

Dit is echt klasse I.
                  Nieuwer kan niet, denk ik.

:first: :respekt: :respect2: Ik zou die op een spiegel parkeren, zeteltje ernaast en mij kreeg je daar ni meer uit :popcorn:

PB

Elke keer sta ik verbaasd van de passie die ik in deze Auto zie zitten!

XXX

Respect man, het ziet er meer dan gelikt uit :first:

Auto zal zeker worden gebruikt, maar eveneens worden gekoesterd. zand, regen,… wil ik zeker in het begin vermijden!
                          Voor sommige mensen misschien moeilijk te begrijpen, maar als je 3 jaar hard werkt om dit resultaat te bekomen weet je gewoon dat je er zuinig op moet zijn…

Wim

Ik denk dat Ruben hem in de woonkamer plaatst, kan hij er elke dag van genieten. :mrgreen:

Is prachtig. Hopelijk gaat de wagen ook gebruikt worden voor wat hij dient :driver:

mooi mooi mooi :applaus:

IN detail:

1_2013-10-26.JPG

2_2013-10-26.JPG

3_2013-10-26.JPG

4_2013-10-26.JPG

5_2013-10-26.JPG

6_2013-10-26.JPG

Knap man
                                    Wat jij allemaal kan :respekt:

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 472)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.