- Dit onderwerp bevat 6 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
-
Discussie
-
7 februari 2011 om 12:33
sommigen onder ons zullen misschien ook een cabrio hebben met een plastic achterruitje dat dof en ‘melkachtig’ aan het worden is. Bij mijn Boxster in het verleden begon het ook net zo te worden…
Bij mijn vriendin haar Smartje was het ook van dat; het was zelfs zo erg geworden dat je niet meer door de achterruit kon zien, en dat na amper 4 jaar! Ik heb nu echter dit weekend ‘headlight restorer’ van Mequiars gekocht; een kit met polierkopje om op de boormachine te zetten en een product. En het resultaat is gewoon subliem!!! Ik heb me amper een halfuurtje bezig gehouden, langs binnen en buiten gedaan, en het resultaat is amper te geloven! Het is weer zo helder als glas!! Een fantastisch product, en zeker een aanrader. En de prijs van 35 euro is zeker niet te vergelijken met de prijs van een nieuwe ruit.
Het zou tevens gebruikt kunnen worden om doffe ruitjes van moto’s, koplampen, helmvisieren en dergelijke op te polijsten…
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.