voorbumper

• Maker
    Discussie
  • ik heb deze bumper op een amerikaanse site gevonden.
    weet iemand waar je deze bumper hier ergens kan vinden?
    deze bumper is voor de gewone 944 en de originele lichten komen er terug in.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
    • Voor alle polyester carosseriedelen, zowel straat- als racegebruik. Kijk eens op onderstaande link. Zaak is gevestigd in Terneuzen en voert rechtstreekns uit de VS in.

http://www.rnr-porscheparts.com/

grts,
      Ed944t

de bumper niet veel
        de lichten die erin moeten wel

Kan er me iemand zeggen wat een S2 bumper kost?
          Thnx

dat zou nog wel even kunnen duren.
            ik ben bezig met mijn garage te vergroten zodat ik bij huis kan sleutelen.
            ik denk dat ik hem er ongespoten op steek of te zien of hij past en dan er terug af tot de wagen volledig spuit klaar is en dat staat pas voor volgend jaar geplant.

super,

ben benieuwd naar het vervolg, wanneer gaat hij erop zitten?

bumper is er.
                goeie mens bij fiberwerks 🙂

ik heb nr 127 van 500

mijn voorkant naar een turbo/s2 veranderen kost me ook veel 🙂
                  en zo duur zijn bumpers niet in de usa en voor de 130€ verzendkosten kun je ook nie klagen vind ik

[quote=”Brecht”:2rubn08p]na wat rond gebeld te hebben met de douane in brussel.
                    op de factuur + verzendkosten komt er 4.5% invoertax
                    op dat totaal bedraag betaal ik dan 21% BTW
                    en nog wat bijkomende kosten, beheer van pakket, lossen en laden,….dus die kosten komen er ook nog bij, hoop dat deze meevallen.
                    waar het pakket zal liggen zoek de verkoper nog uit maar ik zal in ieder geval opgebeld worden door de douane als mijn pakket er ligt. ze zeggen hoeveel ik betalen moet en na ontvangst pas ophalen.[/quote]
                    Ik heb het gevoel dat dit een zeer dure bumper gaat worden… [size=59:2rubn08p]Misschien zelfs zo duur dat je er een hele kit voor koopt 🙄 [/size]

na wat rond gebeld te hebben met de douane in brussel.
                      op de factuur + verzendkosten komt er 4.5% invoertax
                      op dat totaal bedraag betaal ik dan 21% BTW
                      en nog wat bijkomende kosten, beheer van pakket, lossen en laden,….dus die kosten komen er ook nog bij, hoop dat deze meevallen.
                      waar het pakket zal liggen zoek de verkoper nog uit maar ik zal in ieder geval opgebeld worden door de douane als mijn pakket er ligt. ze zeggen hoeveel ik betalen moet en na ontvangst pas ophalen.

Hou er ook rekening mee dat een verzending buiten de EU er invoertaksen bijkomen.
                        Ik weet niet aan de hand van wat ze dit berekenen, maar bij mijn steenslagmasker waren de invoertaksen hoger dan de prijs voor het masker+verzend 😥

Ik heb het even nagezien voor jou maar ik kan het echter niet leveren toch niet in deze vorm.

Je kan het laten ophalen door UPS of DHL en naar jou thuis laten brengen. Informeer eens naar de prijs hiervoor. Kan nog best meevallen als je geen 24uren service neemt en er wat kan op wachten…

iemand ervaring met die mensen van fiberwerks?

of iemand die iets weet over import vanuit amerika…

Die zag ik ook nog op de wagen staan vanwaar de bumper te koop is 😉

dat wel maar de voorschermen zijn anders

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.