voorbumper

• Maker
    Discussie
  • hallo

hoe demonteer ik het best een voorbumper van een 911 (82)

groeten erwin

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • @ jack-in-the-box:bedankt voor de gedetailleerde uitleg

en ja ik stel zo een vragen, omdat ik een bumper van een 911 moet verwijderen (voor een vriend)en ik alles behalve iets wil stuk maken ,wat niet van mij is.

en als je van iets niet zeker bent , kan je het toch het best vragen, dacht ik

groeten erwin

hangt ervan af hoe het bekeken wordt.

moet wel beD zijn. 😳

[quote=”kleinekastenteufel”:2nbln6o1]dit is de perfecte analyse, doch telegramstijl en daardoor eventueel onbegrijpbaar.

wie stelt er nu ook zo’n vragen???[/quote]

Oei met het verkeerde been uit bet gekomen of zo

Hey Jack-in-the-box , er ooit al aan gedacht om een nederlandse “how to” te schrijven ? 8)

Ik denk dat die zou verkopen als zoete broodjes 😆

dit is de perfecte analyse, doch telegramstijl en daardoor eventueel onbegrijpbaar.

wie stelt er nu ook zo’n vragen???

Hallo,

Eerst verwijder je de twee vijsjes links en rechts van de lange stootrubber op de bumper.
                Dan kan je de stootrubber er makkelijk afschuiven, waardoor je de twee grote bouten waarmee de bumper vast staat kan zien.
                Deze nog niet losmaken!!!
                Vervolgens demonteer je de accordeonrubbers samen met de kleine plaatjes die hier ook aanhangen links en rechts van de bumper (met veel wd40 om de boutjes niet af te breken), dit kan wat makkelijker gemaakt worden (meer plaats creëren) door de pinkers en kleine stootrubbertje links en rechts te demonteren en de auto opkrikken. Wanneer dit gebeurt is los je voorzichtig de grote bouten waar ik eerder over sprak en kun je de bumper voorzichtig naar voor trekken. Nu nog de buisjes van de koplampsproeiers losmaken en klaar is kees.

Eigenlijk wijst alles zichzelf uit.

Mvg Jack-in-the-box

P.S. Wanneer je alles terug monteert gebruik dan meteen inox.

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.