voorbumper 996 GT3

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht voorbumper 996 GT3

• Maker
    Discussie
  • Hey!

Recent liep een haas voor mijn wielen …
    Gevolgen zijn groot, beestje dood, voorbumper kapot! 🙁

De zomer komt er aan, mijn porsche ‘slaapt’ in de garage.
    Ik zou het fantastisch vinden, mocht er me iemand kunnen helpen!

De gegevens zijn;
    996 GT3
    Bj 2001
    Full option
    3.4cc

Verder had ik nog een vraagje, klopt het dat motorisch deze types ‘broos’ zouden zijn?

Alvast bedankt en iedereen een fijne dag gewenst!
    Groetjes, Griet.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • [IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/images1.jpg[/IMG]
      :drink:

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/images1.jpg[/IMG]

Ik zeg: pics van die Porsche 966! :engeltje: :mrgreen:

Ach Koen. Ge hebt ze overal he 😐 Laat gaan…..

Na dat erg happige antwoord van Griet heb ik nog eens mijn post nagelezen .
              Die leek me zeker niet persoonlijk en aanvallend maar eerder informatief .
              Om dan zo ineens in volle geschut geaffronteerd een aanval op mijn persoon te doen vind ik nu net geen enkele vorm van respect voor anderen , maar dat zal dan weer aan mij liggen .
              Jammer , erg jammer .

🙁

Nog eens even de post volledig gequote (inclusief veranderde titel) zodat deze naderhand niet verandert kan worden

[quote=”GRIET”]
              Reactie voor 911-lover/moderator 4 dagen, 6 uren geleden #97661

Hey Funny!
              Dank je wel voor de warme groet en verwelkomingen! Je lijkt me best een ‘funny’ kerel.
              Vraagje voor foto’s, had ik graag gedaan, maar kan hierin helaas geen energie meer kwijt.
              Groetjes!

Beste 911-lover, zijnde moderator van welbepaald forum hier.
              Als persoon die fora wil ‘beheren’ is een bepaalde diplomatie toch wel een noodzaak.
              Daar mee bedoel ik dat sommige aangelegenheden op verschillende manieren kunnen aangebracht worden.
              Met de trant zoals jij me aanspreekt lijk ik hier weinig wenselijk. Aldus, net zoals mijn aanwezigheid niet geapprecieerd lijkt, zint uw tournure aan mijn adres me ook niet.

Mijn fatsoen gaat net een straaltje verder dan uw aanpak van bombarderen.

Toch een antwoord op uw vraag:

Mijn wagenparkje bevat volgende :
              *Porsche 966, welliswaar momenteel met voorbumper gedemonteerd.
              Deze dient als noodzakelijk kwaad om mijn lusten te botvieren op de weg, liefst na 23u, dan zijn de binnenbaantjes vrij.
              *VW Kever Cabrio, bj ’70, blanco, dagelijkse keuring
              Functie is cruisen van terras naar terras, just for fun.
              *Audi A3 sportback
              Daily

Ik ben dus fan om extensief en volgens begeerte de baan op te gaan.

Motivatie wat betreft mijn post/oproep;
              Met de veronderstelling er van uit te gaan dat, het niet onmogelijk was hier een lid te ontmoeten die een bumper in kwestie voor handen had en deze graag kwijt wou. Met als gevolg,2 personen tevreden.

En, beste moderator, ik had geen intentie te parasiteren en aanvaard al evenmin een aantijging van jou!

Bij deze zullen mijn posts gering blijven en verwacht ik, uitgaande van uw ego/trots; vast te stellen uit uw berichten, dat héél snel mijn commentaar zal verwijdert worden.

Ik volg zeker uw wijze raad op en ga gewoon, net zoals ik steeds doe, naar een dealer, dank je wel voor de tip.

Verder wil ik je nog het nodige succes toewensen.

Griet
              [/quote]

En mijn zijschortjes dan ? :sarcastisch

Beste ‘Griet’ ( in olland betekent dat iets anders dan dat u ermee bedoeld denk ik)

Ik ben ook op zoek naar een GT3 voorbumper. Misschien kunnen we een groupbuy doen/ starten?

groetjes uut Holland

Dag Griet,

Hartelijk welkom hier en je zal merken dat je wel degelijk tips en informatie verkrijgt van mensen hier die ook net zo autofreak zijn als jij, veronderstel ik.

Ik ben ook geen “daily” P-driver maar koester hem wel. Zelfs al ben ik ook vrij nieuw hier, met de nodige verkregen hulp en advies van al deze Porsche gekken ben ik al heel wat verder in mijn Porsche wereldje!

Fatsoen is hier heus wel aanwezig, je hoeft je helemaal niet persoonlijk aangesproken te voelen bij wat er geschreven wordt. Ik zelf vind ook een voorstelling zeer leuk, en als er een paar foto’s bij zitten is het voor ieder forum lid ook aangenamer iets meer te weten over de nieuwelingen hier.

Ik wens je alvast sucses in je zoektocht naar de juiste onderdelen en geniet van deze site zou ik zeggen.

Beste Griet ,
                      Even alle Ego’s op zij gezet .Jij hebt misschien fatsoen ,maar er zijn er anderen .Daarom werd er jou gevraagd om je kort even voor te stellen .Al te vaak worden we beschouwd als een verlengstuk van een of andere verkoopssite .
                      Wat 911-Lover schreef was enkel positief bedoeld naar het forum toe .
                      Dit is hier een gezellig forum met respect voor iedereen .
                      Ik wil je gewoon eens vragen om na te denken over het volgende ,als je voor het eerst ergens binnenkomt dan stel je je zelf ook even voor ! Ja of neen ,dat is fatsoen ,respect .
                      En laten we dit nu rusten ,lees hier wat mee op het forum en je zal merken dat het hier heel correct en gemoedelijk aan toe gaat .
                      Ik zie geen reden waarom je post zou verwijderd worden ?
                      Welkom en hopelijk mogen we snel nog iets van jou lezen .

Hey Funny!
                        Dank je wel voor de warme groet en verwelkomingen! Je lijkt me best een ‘funny’ kerel. 😀
                        Vraagje voor foto’s, had ik graag gedaan, maar kan hierin helaas geen energie meer kwijt.
                        Groetjes!

Beste 911-lover, zijnde moderator van welbepaald forum hier.
                        Als persoon die fora wil ‘beheren’ is een bepaalde diplomatie toch wel een noodzaak.
                        Daar mee bedoel ik dat sommige aangelegenheden op verschillende manieren kunnen aangebracht worden.
                        Met de trant zoals jij me aanspreekt lijk ik hier weinig wenselijk. Aldus, net zoals mijn aanwezigheid niet geapprecieerd lijkt, zint uw tournure aan mijn adres me ook niet.

Mijn fatsoen gaat net een straaltje verder dan uw aanpak van bombarderen.

Toch een antwoord op uw vraag:

Mijn wagenparkje bevat volgende :
                        *Porsche 966, welliswaar momenteel met voorbumper gedemonteerd.
                        Deze dient als noodzakelijk kwaad om mijn lusten te botvieren op de weg, liefst na 23u, dan zijn de binnenbaantjes vrij.
                        *VW Kever Cabrio, bj ’70, blanco, dagelijkse keuring
                        Functie is cruisen van terras naar terras, just for fun.
                        *Audi A3 sportback
                        Daily

Ik ben dus fan om extensief en volgens begeerte de baan op te gaan.

Motivatie wat betreft mijn post/oproep;
                        Met de veronderstelling er van uit te gaan dat, het niet onmogelijk was hier een lid te ontmoeten die een bumper in kwestie voor handen had en deze graag kwijt wou. Met als gevolg,2 personen tevreden.

En, beste moderator, ik had geen intentie te parasiteren en aanvaard al evenmin een aantijging van jou!

Bij deze zullen mijn posts gering blijven en verwacht ik, uitgaande van uw ego/trots; vast te stellen uit uw berichten, dat héél snel mijn commentaar zal verwijdert worden.

Ik volg zeker uw wijze raad op en ga gewoon, net zoals ik steeds doe, naar een dealer, dank je wel voor de tip.

Verder wil ik je nog het nodige succes toewensen.

Griet

Grietje ,Welkom hier .
                          Zoals 911-lover al schreef van een korte voorstelling van jou ,je passie voor Porsche en je wagen en eventueel een foto kunnen we ook genieten 😉 .
                          Ik neem aan de je 996 gt3 een 3.6 motor heeft ipv een 3.4 .

Groeten Funny

Beste Griet .
                            Voor zoekertjes kan je best op Kapaza , 2dehands of dergelijke sites zijn .
                            Hier op het forum kan het idd ook zijn dat zo iemand iets zoekt , maar beleeftijdshalve stelt men zich eerst eens even kort voor vooraleer men zijn/haar vragen afvuurt .
                            Het verleden heeft ons geleerd dat mensen enkel ons forum vinden om iets te zoeken of om geholpen te worden en daarna verdwijnen ze zonder enig woord terug .
                            Dit wordt hier niet echt leuk gevonden .
                            Je kan natuurlijk ook gewoon de zoekenknop gebruiken en dan vind je sites en info genoeg van dealers in gebruikte Porscheonderdelen .

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.