voorbumper en spatborden 911/912 1965-1973

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht voorbumper en spatborden 911/912 1965-1973

• Maker
    Discussie
  • Ben namelijk op zoek naar spatborden vooraan van een 911 L en R (1965-1973) geen roest en een voorbumper (1965-1973). Indien iemand nog deuren heeft liggen mag je dit ook laten weten.

Groeten Gilles

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • Daar vraag je me iets gilles, doordat ik die wagen toch ga ombouwen heb ik niet echt gelet op roestplaatsen aan de bumpers, vleugels en deuren.

De wagen staat wegens plaatsgebrek niet bij me thuis. Ik zal deze week zeker nog eens gaan kijken naar de staat en de stukken er eventueel al afnemen en fotograferen.

Ik hou u op de hoogte ❗

@bc911 Danku, ik zal zeker foto’s zetten op het forum, geef me nog wat tijd :d.

@porsche914orange
        nee het is niet echt dringend maar rond september zou dit wel al interessant zijn, in welke staat zijn de onderdelen?

Mvg Gilles

is het héél dringend? ik ga binnenkort beginnen aan men langverwachte 911R project.
          Alle originele spatborden en bumpers zijn dan de koop daar deze vervangen worden door polyester exemplaren.

Het gaat om het model 911 van 1967

Hallo welkom hier Gilles. Ik kan je niet helpen met deze spullen, maar misschien leuk om je even voor te stellen en te laten weten waarmee je bezig bent. Is dit voor een projectje? We zijn hier gek op foto’s 😉 .

Oh ja, ik zal Wim even voor zijn 😀 . Hier al gaan horen http://www.vankesselsportscars.com/?

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.