voorproefje van de nieuwe cayman!

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayman voorproefje van de nieuwe cayman!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Ha ik heb daar ook drank gezien 😆 maar het is wel een mooie wagen.

ieder zijn gedacht maar ik vind ‘Gayman’ toch meer op zn plaats voor deze auto… volgens mij gaan enkel kappers dze auto kopen 😉

ik vind het een toffe wagen en wss één van de beste wagens qua wegligging, nog beter dan de boxter ( veel stijver chassis) en een veel hoger vermogen, dus gegarandeert zeer veel rijplezier 😈

S2

Vind deze wagen echt wel iets hebben, ga afwachten tot na het weekend als ik hem in real-life gezien heb, maar tot nu toe … dik in orde.

Ik wil hemook in het echt zien alvorens een definitief antwoord te geven.
                Wat ik er momenteel van gezien en gehoord heb is het voor mij al een zeer geslaagde wagen (achterruitje is welnog even wennen) en ik ben er zeker van dat Porsche hiermee een goede zet heeft gedaan.

Ik heb vandaag de Cayman S in het echt gezien en ik moet zeggen dat ik hem prachtig vind! Veel auto voor een redelijke prijs!

David

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.