voorste rechter mistlicht 993

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 voorste rechter mistlicht 993

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

Heeft er niemand een rechter mistlicht voor een 993 liggen of weet je waar ik daar 2dehands kan aan geraken in een goede staat ? Het mijne is doorboord door een steen als we van de Savoi afgekomen zijn . :bounce:

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
      • sorry die 2 originele lichten zijn bij het ongeval naar de eeuwige jachtvelden gekatapulteerd … anders zou ik het eens nakijken of ze verschillen maar heb dus niks meer om mee te vergelijken. Ze passen wel gewoon op de connectors van de bedrading dus dat kan geen probleem geven.

Bij rose passion kost 1 licht € 201.51 incl btw ,Fg vraagt voor een beschadigd exempl. € 100.00 ik vind dat er over voor zo een prul .Maar Rocco zit er geen verschil op als ik een Hella met een Boch combineer (nieuw en oud geven altijd verschil natuurlijk )Ik zoek nog wel even voort want haast is er toch niet bij hoor .Ik stuur een PB naar McKlusky en zie wel wat er uit de bus komt !iedereen alvast bedankt .

Ik heb voor 2 nieuwe van hella 322 euro inclusief verzending betaald bij een verkoper op ebay Duitsland, kon ook apart per stuk, denk dat die ze geregeld nog aanbiedt … ik weet niet wat ze daar tweedehands durven voor vragen maar sommigen hebben echt geen schaamte … bij rosepassion zijn ze ook over de 200 denk ik per stuk dus uitkijken

Snoer, vraag het eens aan ons opperhoofd (McKlusky) die heeft nog één en ander liggen van de luchtkoelers 💡

Alvast bedankt ,Ja FG heeft er nieuw en 3stuks 2de hands maar ze zijn allemaal beschadigd heeft hij me gezegd aan de telefoon .daarom dat ik mijn vraag hier stel .Op kapaza staat er ook 1 te koop maar dit is een linkse in perfecte staat .We zoeken nog een beetje verder hè.

FGP in lochristi adverteert ermee op een veilingsite, dus die heeft ze zeker in stock.

en hier staan er twee te koop voor de prijs van één

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.