voorstel

Home Forum Stel jezelf even voor ! voorstel

• Maker
    Discussie
  • Beste allen,

Ik ben Rudy ben 45 en eindelijk neem ik eens even de tijd om mezelf voor te stellen,fotos volgen spoedig.
    Ik heb dus sinds vorig jaar een cayenne 3.2 gekocht. Dit na 5 jaar zonder p te zitten 😯
    Deze rijd wel heel goed maar is wel heeeeeel loom, maar ok je kan toch bijna nergens meer doorrijden he.
    Als het sneller moet gaan heb ik nog een audi q5S staan. Valt wel mee maar het is echt geen p he 😀

Bij deze wil ik ook iedereen hier al prettige feestdagen wensen.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Rijd idd zeker en vast niet slecht en je kan er wel een aantal fotos via de overheid mee verzamelen 😀
      Let wel de coyote werkt zeker en vast niet overal. Dit heb ik maandag mogen vaststellen op de e19. plots anonieme wagen naast mij :mrgreen: K zal weer eens zien wat het nu gaat kosten he.
      Maar niet tegenstaande is de cjn een luxe tank he 😀

Welgekomen Rudy !

Mooie keuze, heb als DD ook een 3.2 Cayenne ; niet de snelste, maar toch snel genoeg om bijna elke week een boete te scoren :bounce:

Persoonlijk vind ik het een heerlijke wagen : lekker hoog, robuust en erg comfortabel 🙂

En heb nochtans iCoyote, dringend toch ns vaker aanzetten :think:

welkom Rudy en prettige feestdagen :drink:

XXX

Welkom Rudy, fotoooo’s :popcorn: :popcorn: :popcorn:
            Fijne feestdagen en veel *porsche genot 😀

Bedankt allemaal :respekt:

ga ik zeker en vast proberen 😀

ken

welkom Rudy and have fun here

Welkom op het *porsche forum :drink:

welkom, prettige feesten ook voor jou, alleen… ben je van plan nog voor de feesten de fotootjes te posten? :up:

Welkom Rudy :drink:

Wim

Welkom Rudy en succes met de cayenne.

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.