voorstelen met mijn eerste 912

Home Forum Stel jezelf even voor ! voorstelen met mijn eerste 912

• Maker
    Discussie
  • Ben begonnen aan een project met men eerste porsche 912.
    Mensen met info mogen altijd tips geven.

Attachments:
    • 1969-porsche-912-base-16l-3.jpg
    • IMG-20170104-WA0002.jpg
    • IMG-20170104-WA0005.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Welkom :applaus:

Mooi project heb je daar.

Regelmatig een update zien we graag.

XXX

Succes met het project :up: :up:
        Keep us posted :popcorn:

oke dan weet ik da voor de volgende keer.
          haden me dees aangeraden omdat da beter zou passen.en ik weet nu ni of 4000 veel is?

Wim

Als het voor ook rot is kun je beter een vloerplaat nemen uit een stuk.
            Paste perfect op de mallen, en uit een stuk van Porsche is origineel en steviger. 💡

Knap,zo gaat die van mij er hopelijk ook uitzien.
              Ja wordt op een richtbank gezet anders gaat da ni goed komen denk ik.
              Mijn nieuwe vloer is wel niet in 1 stuk zijn verschillende dozen me platen, kweet ni of er verschil in zit?

Eentje om weer te volgen se

Wim

Succes met het project.
                  Maar als ik u een advies mag geven, zou ik hem op de richtbank plaatsen, want auto’s van 50 jaar en zeker bij Porsche zijn niet meer geheel recht als ik het zo mag schrijven.

Foto’s zijn ook van een 912.
                  En weet je dat nadien alles weer op punt staat als vanaf fabriek.

De vloer is helemaal rot gaan die helemaal vervangen.
                    Anders zou hij helemaal krom staan zonder die profielen als ik die vloer eruit haal.

Attachments:
                    • IMG-20170104-WA0005-2.jpg

Heb hem aangekocht in België,maar is een overkomer van amerika in 2016

Welkom en veel moed voor je project :up:

Welkom!

Mooi project!

Waarom zijn die stangen in de cabine gelast?

Ben ook mee bezig aan een 912: https://porscheforum.be/forum/5-912/123686-benzinetank-912-van-69-hoe-zit-die-vast#247003

welkom en veel courage om door te zetten tot het bittere einde !!

Een ambitieus project , veel succes gewenst alvast.
                              Een Amerikaantje ?

Welkom en succes met het renovatieproject! Zal met veel interesse gevolgd worden….

Welkom!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.