Voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen

8 berichten aan het bekijken - 166 tot 173 (van in totaal 173)
    • Thanks!
      Ik mag hem eigenlijk morgen gaan halen als ik dat wil (of toch na het weekend, ze hebben nog een opendeurweekend en hij staat te blinken in de showroom), maar ik ga wachten tot mijn mini weg is. Scheelt een aardige duit die niet voor even van een rekening moet verdwijnen.

Kogel is door de kerk !!
        Proficiat

:up: er rijden al genoeg golvers en fjiestistas

Ondertussen reeds 15000km gebold met de Cayman, en wauw, dat ding rijdt echt fantastisch. Vorig week even met een Lexus IS hybride gereden, en ik was zwaar teleurgesteld over de prestaties. Ondanks die batterij en elektromotor gaat dat ding haast niet vooruit. Was ik blij toen ik weer dat gaspedaal kon indrukken om een échte duw in de rug te krijgen in de Porsche.

Ik heb gisteren ook zelf een tussentijdse oliewissel gedaan in de Cayman. Was even spannend, maar eigenlijk houdt dat echt 2 keer niks in. En voor 100 euro materiaal ben ik er van af. Wel even moeten investeren in een goeie krik, assteunen, en wat sleutels, maar dat win je er zo weer uit. Ik ga em straks wassen en dan de zomervelgen er weer onder steken. Ik heb er zin in! :coolness: :driver:

Lang geen nieuws meer in dit topic. Deze week de uitlaat even onder handen genomen. Niet tiptop, maar een wereld van verschil! Mijn vingers zijn weer zacht de komende dagen…

Ik moet wel zeggen, vroeger kreeg ik hem makkelijker proper, maar sinds ik er met chromekuis op gezeten heb wordt hij precies veel sneller zwart. Van dat zwart dat er niet af gaat tijdens een standaard wasbeurt.
              Misschien heeft het ook met de Carnewal cats + uitlaat te maken? Betere doorstroming brengt misschien ook meer roet met zich mee?
              Na 2 ritten (100km ofzo) zijn ze alweer zwart…

Iemand tips om ze langer proper te houden?

probeer eens om in de lokale autoshop een “Injector Remover & Carbon Cleaner” te halen en voeg dit bij je brandstof.
                ofwel poetsen met carbon remover die je bijv in een shop voor sportschutters haalt.

Heb zelfde probleem, Zou het niet kunnen gevolg zijn van de bio-ethanol etc ( dank U groenen) die
                  verplicht bijgevoegd wordt en alleen prijs omhoog jaagt, meerverbruik geeft en niet echt goed is voor ” hoogrendement” motoren !!

Werken de “kats” nog optimaal ?  ik heb twijfels daarover

8 berichten aan het bekijken - 166 tot 173 (van in totaal 173)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.