Voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen

• Maker
    Discussie

• David
    Deelnemer

Allen,

Bij deze had ik me graag even voorgesteld. Ik heb reeds enkele porsches gehad oa 944 turbo, 924 turbo en rij momenteel met een 986 en met een 911 motor in mijn replica.in afwachting van mijn “droom 911” ,waarvoor ik nog aan het sparen ben, had ik dan ook graag wat meegelezen over de gangbare problemen en terwijl wat willen uitkijken naar orginele schokdempers daar 1 van mijn veel te lage sportschokdempers ongeloofelijk is beginnen kraken sinds een tijdje…

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • alvast bedankt allen

@deepee
        ; de veerpoot zou volgens mijn garagist een slag gehad hebben waardoor deze is beginnen kraken. Rara is dat ik mij total niets kan inbeelden wat deze slag zou geweest zijn. Als ik de veerpoot indruk (door op de carrosserie erboven te drukken) kraakt deze elke keer net zoals bij stoppen, inparkeren, elke oneffenheid op de weg,… best irritant en vrij luid dus… Gezien ik een verlagingskit heb moet ik dan ook direct alle veerpoten gaan vervangen ,lijkt me daar het een mij vrij onbekende vaste verlaging betreft.

@sense; de gt3 zoals bij velen vrees ik

Wat de replica betreft gaat het om een italiaans model van de fabricant prova maar dan wel met Porsche aandrijflijn en motor (kwestie van wat betrouwbaarheid aan boord te hebben -) ). foto’s zitten op mijn laptop die voorlopig bij de fabricant ter herstelling ligt, vrees ik

Allen,
          Een betere voorstelling met foto’s zou geweldig zijn.

welkom david.
            weet je zeker dat het een demper is die kraakt? het komt veel vaker voor dat de rubbers van de torsiestang een krakend geluid maken bij het nemen van een drempel.
            en wil je ons ook nog vertellen wat voor replica je hebt waar dat elfjesblok in gromt?

PDS

Welkom op het forum :up:

Wim

Welkom op het forum, maar beetje rommelige (te lezen) voorstelling Davi(DD)

Hi Davidd,

Weze welgekomen. Jij zal al wel doorhebben dat je eerst foto’s moet posten vooraleer je mag verder lezen op het forum 🙂

Ook graag foto van je replica!

Wat is die favoriete droomporsche?

Welkom op het Porsche forum.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.