Voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen

• Maker
    Discussie
  • beste Porschisten,
    na een tiental jaar aan mijn project van mijn Golf GTI ’83 gewerkt te hebben en deze bijna af is
    ga ik al een beetje uitkijken voor een nieuw project
    een 911 van liefst voor 1985
    daarom kom ik hier op het forum een rondneuzen om wat info met jullie te delen
    groeten Pieter

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
    • Knap! Daar ga je nog veel plezier aan beleven…. :first:

Er zijn er hier die er volledig anders over denken… maar ik hou van die taartscheppen daar vanachter op. :first: :up:

Pure nostalgie waarschijnlijk, maar dat is de kuskesdans ook en daar ben ik ook menig maal gelukkig van geworden!!!! :mrgreen:

Na enkele aanpassingen ziet hij er nu zo uit

Attachments:
          • 20160720_132246.jpg
          • 20160720_132145.jpg

als ik mijn katalysator weglaat moeten er dan ook nog andere aanpassingen gebeuren ?

Mooi :applaus:
              Enjoy 😉

Is inderdaad een ex USA met de G50 van 88

proficiat
                  met de mooie Porsche ziet er goed uit veel plezier
                  :drink:

well done :up: 3.2 met G50 is :first:
                    ex USA precies?

20160312_130618.jpg

20160312_130642.jpg

deze is het geworden
                          enkele kleine dingen in orde brengen en dan kunnen we genieten
                          20160312_130442[1].jpg

scan de title/carte grise/fahrzeugbrief en de aankoopfactuur in en stuur een mail met je vraag aan
                            Marc Noack, Technische Marktbetreuung – Porsche Classic / E-Mail: marc.noack@porsche.de

van zodra ik wat goede foto’s kan maken deel ik ze natuurlijk met jullie
                              misschien als ik het voor elkaar krijg dat ik eens in Alken langs kom
                              waar kan ik de chassisnummer laten controleren

Proficiat, veel plezier ermee! Foto’s? :popcorn:

:up: [sub]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.