Voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen

• Maker
    Discussie
  • beste Porschisten,
    na een tiental jaar aan mijn project van mijn Golf GTI ’83 gewerkt te hebben en deze bijna af is
    ga ik al een beetje uitkijken voor een nieuw project
    een 911 van liefst voor 1985
    daarom kom ik hier op het forum een rondneuzen om wat info met jullie te delen
    groeten Pieter

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
    • de kogel is door de kerk
      heb een Targa 3.2 van “88 gekocht
      mechanisch goed in orde ,maar wel nog wat carrosserie werk

Wim

Mooi :up:

dit zijn enkele foto’s van de in restauratie zijnde Golf het is de bedoeling om de 911 ook zo aan te pakken

myphoto(4).jpg

myphoto(1).jpg

05112010006.jpg

fotosNovember044.jpg

Welkom op het forum.

welkom hier, :up:

welkom
                      op het Porsche forum pieter !!! :drink:

alle begin is moeilijk maar laat je niet afschrikken door 10 mislukkingen. probeer eens om je foto’s te verkleinen tot ong. 500 kB en per twee plaatsen in één post 💡

Heb al 10 maal een bericht willen plaatsen met foto’s maar dit lukt mij niet

Wim

Dat komt omdat je eerste 3 posts door ons (Mods) goed gekeurd moeten worden.
                            En we hebben ook nog een gewoon leven. :engeltje:
                            Na 3 posts mag je vrij posten. 😉

Posts controleren we eerst om te zien of er geen spam en hit en runners bijzitten.

Hoe komt het dat ik een berichten kan plaatsen

welkom.

Hartelijk welkom Pieter! :drink:

Succes met je zoektocht en hou ons op de hoogte van je ervaringen. Bovendien zijn er hier “een paar” actief die een Porsche hebben uit “de jaren 80” en die gaan hun ongezouten mening graag neerschrijven. Je kan er je voordeel maar mee doen!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.