Voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen

• Maker
    Discussie

• Cesar
    Deelnemer

beste,
      ik zou graag een vraag stellen op het forum ivm een Porsche targa, hoe kan ik een berichtje plaatsen en mij even voorstellen? of kunt u mij verder helpen?
      groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
      • Niet moeilijk dat we hier zoveel moderators verslijten :mrgreen:

Heeft hij ook niet gedaan. Ik had zijn post die hij notabene in iemand anders zijn topic had geplaatst, gewoon moeten verwijderen en een PB sturen.
          Heb het leven wat gemakkelijker willen maken door zijn post in zijn eigen voorsteltopic te plaatsen maar ja….
          Heb mijn les geleerd. :ass:

S2

Welkom Cesar, maar heb ik je voorstelling nu gemist?

Ik lees dat je je al 3 keer voorgesteld hebt, maar ik vind er niets van terug?

Welkom Cesar, maaruh als het forum al te ingewikkeld is en je wilt nu al opgeven … dan succes met het leren kennen van de ins en outs van je ouwe Elf! :first:

+1 :up:

Wim

Lees je eerste post eens. :think:
                  En volgens mij heb jij buiten te lopen mekkeren je eigen nog niet eens fatsoenlijk voorgesteld.

En als je de forumregels gelezen had, had je kunnen lezen dat de eerste 3 posts goedgekeurd moeten worden door eenva de mods.
                  Waarom: om hit/runners en spam te voorkomen, want sommige dumpen hier gelijk een berg reclame bij de eerste post, meestal buitenlanders en in het Engels, en dat willen we niet. 💡

Maar heb net je 3de post goedgekeurd, dus je kan los nu. :sleep:

hallo forum mannen en vrouwen ?
                    3de keer goede keer hoop ik, anders geef ik het op.
                    snap niet goed de reden om je 3x te moeten voorstellen vooraleer je je te weten kunt komen op het forum.
                    grt.

hallo forum mannen en vrouwen ?
                      3de keer goede keer hoop ik, anders geef ik het op.
                      snap niet goed de reden om je 3x te moeten voorstellen vooraleer je je te weten kunt komen op het forum.
                      grt.

XXX

In ieder geval welkom Cesar.
                        Een beetje oefenen en het komt wel van zelf.
                        Eens je het gewoon bent dan vlot dit forum wel hoor, veel toffe gasten hier en enkele Nederlanders ook 😈
                        Die hebben een andere humor en zijn wat directer maar trek dat u vooral niet aan. :up:

Wim

@deepee, ik denk dat ook niemand de forumregels leest, anders zouden ze het weten.
                          Dus als hij nu zijn eigen eerst eens voorstelt zo het hoort zoals Harley al aangaf van inplaats te gaan blazen. 😉

welkom cesar !

eens de eerste drie berichten gepasseerd zijn, dan verschijnen je schrijfsels hier direct online (zonder tussenkomst van een moderator). vanaf dat moment zal de rook rond je hoofd wel verdwijnen, zowel wat betreft de manier van werken als de antwoorden die volgen op je vragen.

Wim

Ik snap niet wat er moeilijk aan is.

Je stelt gaat naar dit draadje > https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-

Druk dan op nieuw onderwerp, maak een topic titel aan, vertel je verhaal en druk op toevoegen. :salut:

Pffff ,
                                ik geraak hier geen wijs uit hoor !

HELP 🙁

Welkom op het forum.

Ive

Welkom op het forum Cesar :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.