Voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen.

• Maker
    Discussie

• Herman
    Deelnemer

Hallo medeforummers,

Mijn naam is Herman, 64 jaar en sinds een week de trotse bezitter van een 911 type 996.
      Tja, het gekende cliché er altijd al eentje gewild maar geen geld, kinderen en in mijn geval een slechte rug (in die volgorde) hebben ervoor gezorgd dat het tot nu heeft geduurd… 😉

Ik zit al met een paar vragen; dus de komende dagen horen jullie het wel. 🙂

Hier een paar foto’s van het speeltje:

Attachments:
      • IMG_0315.JPG
      • IMG_0319.JPG
      • IMG_0318.JPG
      • IMG_0313.JPG
    11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
      • Welkom op het forum en da gaat goekomen onder de spaanse zon…..
        Ik begin nimeer alleen te zijn hier in Spanje :first: , deze zomer een spaanse meeting doen met allen die in Spanje zitten :engeltje:

XXX

Welkom Herman. geniet er maar van, zon is goed voor het ruggetje :happydance:

Welkom Herman.
            Het mooie leven: cabrio rijden onder de Spaanse zon, wat wil een mens nog meer?
            Geniet van je wagen! :up:

welkom Herman
              met je mooie Porsche
              :drink: :applaus:

Bienvenida hermano y diversión garantizada aquí!

Welkom Herman , ook leeftijd genoot genieten van dit mooie speeltje :drink: misschien kom ik je daar wel ergens tegen onder de Spaanse zon .

@HarleyG, idd. een Spanjaard; ik woon daar een groot stuk van het jaar…, dus @ wing, dat komt wel goed! 😀
                    @WD 1970 en Norbocay wijze bemerking waar ik me prima in kan vinden. 😉

Welkom Herman en proficiat met de bolide!! Ik bekijk het zo , als ik jonger was geweest deed ik er waarschijnlijk te zotte toeren mee dus … en je geniet er zeker meer van nu :happydance:

Welkom Herman, proficiat met je mooie cabrio, nu maar hopen op een mooie zomer :up: :up: :up:

Proficiat met het realiseren van je lang gekoesterde droom. Als leeftijdgenoot herken dit heel goed want heb ook lang op mijn honger gezeten. Maar uitgesteld plezier is dikwijls…
                          Geniet er ten volle van en veel veilige kilometers.
                          Norbocay

Welkom Herman.
                            In Spanje gaan halen?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.