Voorstellen.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen.

• Maker
    Discussie

• Frans
    Deelnemer

Hallo,

Mijn naam is Frans, je kent het wel de jongensdroom. Ik ben mij aan het oriënteren voor een Porsche Boxster (ik zou hem graag deze zomer willen rijden). Het is echt de tweede auto en heb voor het dagelijkse woon/werk verkeer een andere auto.

Wanneer ik op internet kijk zie ik soms grote prijsverschillen. Ik zou de wagen bij een professionele verkoper willen kopen, omdat ik particuliere verkoop een vreemd gevoel bij heb (misschien onterecht).

Heb ik het goed begrepen dat de modellen van 2005 t/m 2011 dezelfde zijn, klopt dit?

Voor zover jullie weten zijn de motoren van de Porsche bouwjaar 2005 en 2006 goed? Ik vind het prijsverschil naar 2007 nog redelijke groot.

Alvast bedankt voor jullie antwoord,

Frans

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
      • nice :respect2:

Kan mijn haartjes kammen
          Blink als mijn eigen spiegel :respect2:

:respekt:

Zeer mooie Boxster

Mooi ,heel mooi :applaus: .
                Blinkt als een spiegel .Je mag hem gerust hier voor de deur zetten . 😉

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Black/greedy.png[/IMG]

Proper !

Hier zijn de foto’s. 😆

DSC01481_zk.jpg

DSC01483_zk.jpg

Proficiat met je aankoop.
                      Zondag jl. met de Boxster door de kletsnatte Ardennen getoerd, geloof het of niet: :relaxman:
                      Maar uiteraard is er nog meer fun met het dakje open geplooid (zoals zaterdag).

Proficiat!
                        Met nat weer is het ook heerlijk rijden in de Boxster hoor, lekker op een verlaten industrieterrein het driften onder de knie krijgen…

Ben ook eens door de Ardennen gereden met slecht weer: geen fietsers, geen wielrenners, uitgestorven: heerlijk!

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb hem bij een dealer gekocht. Heerlijk om met z’n auto te rijden. Het rijdt totaal anders dan een gewone auto. Jammer dat het weer nu een stuk minder is….. De foto gaan natuurlijk mooier zijn met een heerlijk zonnetje op de achtergrond.. 😆 😆

Nog een gelukkige nieuwe eigenaar!
                            PROFICIAT en geniet ervan zou ik zeggen.

proficiat met de aankoop, zal je veel plezier aan beleven

Proficiat!

Welkom en proficiat :driver:

PB

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/s3d_med_mix_100-129.gif[/IMG] Veel plezier met je zwartje. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.