Voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Hallo allemaal,

En weer meld een Porsche enthousiast bij de club! Mijn naam is Bart, ik ben 30 jaar en ik ben eigenlijk altijd al gek geweest op auto’s. Dit komt vooral bij mijn vader vandaan, die vroeger altijd verschillende auto’s had en mij vooral betrok bij zijn hobby. Hij vond het zelf altijd leuk om een opnapper in de schuur te hebben staan waar hij in het weekend aan kon werken en dan lummelde ik er altijd een beetje bij rond. Zijn laatste project was ook een Porsche 911 die vooral exterieur werk nodig had.
      Aangezien het bezitten en opnappen van een oude Porssche altijd een jongensdroom van mij is geweest die nu wel eens uitvoerbaar zou kunnen zijn, wil ik me vast een beetje orienteren hier op. Wat is een mooi model om mee te beginnen, makkelijk aan te werken en waar zijn veel onderdelen voor te verkrijgen, etcetera. Ik hoop hier van de ervaren mensen tips en trucs op te kunnen doen en het project te kunnen starten over niet al te lange tijd!

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
      • Bart van harte welkom op dit gezellige forum . :applaus: :applaus:

S2

Welkom Bart,

Koop vooral een model dat je zelf mooi vindt en waar je graag aan zal sleutelen. Want sleutelen / betalen voor een model dat niet volledig je smaak is, maar enkel omdat de onderdelen goedkoop waren of omdat het “makkelijk” was, zal je zeer snel gaan vervelen!

Voor een Boxster zijn er heel veel 2dehandsonderdelen te vinden (omdat er heel veel van gemaakt zijn). Dus dat zou bvb. een uitgangspunt kunnen zijn.

Welkom.
            Op dit informatieve forum zal je keuze wel een richting vinden.

Van harte welkom Bart en veel succes met je project. Keep us posted want ik ben curieus…

Welgekomen hier bart :up:

Welkom en veel plezier met de zoektocht

Welkom bij het forum.
                    Het budget, de kosten en de restauratietijd bepalen wat je wilt aanschaffen.
                    Succes met het zoeken.

Welkom!
                      Happy hunting! :first:

Welkom Bart :drink:

veel succes met je project :salut:

Hoi Bart welkom :drink: leuke vooruitzichten voor jou een porsche project ik denk dat je jou geschikt model moet kiezen volgens het budget dat je wil en kan spenderen :popcorn: ik vind persoonlijk een 911 bouwjaar midden de jaren tachtig wel leuk :up: veel succes met de zoektocht

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.