- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
3 mei 2013 om 17:54
Hallo allemaal,
En weer meld een Porsche enthousiast bij de club! Mijn naam is Bart, ik ben 30 jaar en ik ben eigenlijk altijd al gek geweest op auto’s. Dit komt vooral bij mijn vader vandaan, die vroeger altijd verschillende auto’s had en mij vooral betrok bij zijn hobby. Hij vond het zelf altijd leuk om een opnapper in de schuur te hebben staan waar hij in het weekend aan kon werken en dan lummelde ik er altijd een beetje bij rond. Zijn laatste project was ook een Porsche 911 die vooral exterieur werk nodig had.
Aangezien het bezitten en opnappen van een oude Porssche altijd een jongensdroom van mij is geweest die nu wel eens uitvoerbaar zou kunnen zijn, wil ik me vast een beetje orienteren hier op. Wat is een mooi model om mee te beginnen, makkelijk aan te werken en waar zijn veel onderdelen voor te verkrijgen, etcetera. Ik hoop hier van de ervaren mensen tips en trucs op te kunnen doen en het project te kunnen starten over niet al te lange tijd!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.