Voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen

• Maker
    Discussie

• Chris
    Deelnemer

Dag Porscheliefhebbers, ik heb me aangelemd hier dus ik zal even kort vertellen wie ik ben. Mijn naam is Stefan, ik ben 30 jaar en ik ben eigenlijk altijd al van geweest van Porsche. Mijn oom had er vroeger 1 vanaf het eerste moment dat hij bij ons thuis kwam om de auto te laten zien was ik al verkocht voor het leven. Ik heb helaas op dit moment zelf geen Porche maar ik heb er alle vertrouwen in dat ik, met hulp van dit forum, op korte termijn vast een pracht van een Porsche aan kan schaffen. Ik ben onlangs verhuisd, dus is er ook ruimte hier in de garage voor een 2e auto. We gaan het zien!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • Van harte welkom op dit forum . :applaus:
        Eenmaal gebeten door het P-virus laat het je nooit meer los .

Welkom :drink: veel plezier met de zoektocht naar een *porsche

Welkom!

en de zoektocht is al en groot deel van het plezier.

Succes! (en hou ons op de hoogte hé)

Thanks iedereen! Weet nog niet heel exact waar mijn keuze op gaat vallen, wel weet ik dat het in de lijn van de traditionele 911 gaat liggen. Maar goed, ik neem aan dat ik me hier mooi kan voorbereiden en kan rondkijken, dus dat gaan we maar eens doen!

XXX

Welkom Stefan, als eerste stap heb je al goed gekozen, een ‘P’ 😀

luchtgekoeld = waardevast !!! :applaus: :applaus:

Welkom :drink:

Welkom!
                        Wat zijn je verwachtingen, we geven met plezier advies voor het juiste type :engeltje:

Welkom en veel plezier met de zoektocht.

Dag Stephan, welkom op dit gezellige forum en we zijn alvast benieuwd naar welk type de keuze uitgaat :up:

“Een oldie of een waterkoker ? :coolness:”

Hij zal toch wel een echte willen … :happy:

Welkom op het forum ,veel succes bij de aanschaf van je 1 :first: *porsche

Welkom!! :first:

Welkom stefan
                                    Wat voor een *porsche zoek je ?
                                    Een oldie of een waterkoker ? :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.