Voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen

• Maker
    Discussie

• Jorrit Hermans
    Deelnemer

Hallo allemaal,
      Ik heb me geregistreerd op dit Porsche forum omdat ik sinds enkele jaren lijd aan een ernstige vorm van 928-itis.
      Ben nu zeer actief op zoek naar een 928 S4 bouwjaar ’87 of ’88.
      Misschien vind ik die hier wel ergens via iemand…
      Tips zijn steeds welkom. Alvast bedankt.
      Beste groeten,
      JH

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Zo te lezen past de mijne precies in jouw zoekplaatje…

https://porscheforum.be/forum/74-stel-jezelf-even-voor-/93084-een-porsche-v8-erbij

Waarom een 928 S4 ’87 of ’88?
          Omdat ik nét een automaat wil, geen manuele bak.
          Wil echt een GT, een Autobahn-cruiser.

Welkom en succes met de zoektocht!

Waarom juist een ’87 – ’88?

De “gewilde” zijn normaal de 86 en 89 (S4 Manuele boite) als ik me niet vergis

:respect2:
              Die 928, 8 cilinder 5 lt, oelala, dat klinkt monsterlijk, wicked zelfs!

Tsja sorry mannen, ik heb inderdaad nog een P-cultuurhiaatje te dichten. Weet ook nog maar sinds kort dat er nog andere P’s zijn gemaakt buiten de 911 om :mrgreen: (geintje)… dat heb je dan met een 964 fettish … en een 6 cilinder tik…ik heb er nooit een studie van gemaakt, ik ben op een dag gewoon lekker gaan sturen, hahaha.

Wij hadden:
              – 2 lt 6 cilinder bmw cabrio (deze is verkocht november jl.)
              – 2.5 lt 6 cilinder bmw compac (323ti)
              – 3.6 lt 6 cilinder d’n P (c2)
              – 4.0 lt 6 cilinder Jeep (4wd)

Maar de 924, 928 en 944 hebben dus wel de motor voorin met de aandrijving op de achteras toch, ofwel dat stuurt als een cart, is superfun, vooral als het een beetje glad is!

Vandaar, maar es aanschuiven bij wat meeting gezelligheid, hard nodig om wat historische kennis bij te spijkeren zo blijkt het! Ik vond het al heel wat dat ik een 944 kon herkennen … :happy:

XXX

Welkom en succes met de zoektocht. :relaxman:

Welkom !
                  hopelijk vindt je snel je *porsche :driver:
                  Maar de zoektocht is ook al leuk 😀

[quote=”python” post=134428]
                    De 928 is de top of the bil autobahn cruiser van Porsche ,die heeft records gebroken in zijn tijd *luv[/quote]
                    Die breekt nog steeds records, vooral aan prijzen van onderhoud!! 😆 :engeltje:

Zoekt en gij zult vinden.

Mart, Mart, Mart toch… 🙄

924
                        – 2.0 4 cilinder in lijn
                        – 2.0 4 cilinder in lijn turbo
                        – 2.5 4 cilinder in lijn (zelfde motor als de 944)

944
                        – 2.5 4 cilinder in lijn
                        – 2.5 4 cilinder in lijn turbo
                        – 3.0 4 cilinder in lijn

928 = zie Igor :mrgreen:

[quote=”Mart” post=134406]Welkom, maar voor deze Porsche leek, de 928 en de 944 zijn dat soms 6 cilinder, motorblok voorin, achterwiel aangedreven auto’s?[/quote]

Foei Foei Mart , er zit een groot gat in uw cultuur 🙄 :sarcastisch
                          De 928 is de top of the bil autobahn cruiser van Porsche ,die heeft records gebroken in zijn tijd *luv

Benvenuti hier,

Veel succes met je zoektocht naar jouw droom *porsche
                            Vergeet echter niet dat die zoektocht ook al plezant is.
                            Kijken, vergelijken, nog eens kijken, vergelijken. Dan advies inwinnen en dan pas kopen.

Ciao,
                            Luc

Welkom, maar voor deze Porsche leek, de 928 en de 944 zijn dat soms 6 cilinder, motorblok voorin, achterwiel aangedreven auto’s?

😯
                              Ge komt er 2 te kort 😀 V8 voor de 928.
                              4.4
                              4.5
                              4.7
                              5.0
                              5.4
                              Waarvan de S4 de 5.0 motor heeft indien ik mij niet vergis

En ik zou nog bijna vergeten om je welkom te heten 😀 928 kunnen er nooit genoeg zijn :up:

Welkom, maar voor deze Porsche leek, de 928 en de 944 zijn dat soms 6 cilinder, motorblok voorin, achterwiel aangedreven auto’s?

Als dat zo is, dan zijn het vast hele toffe auto’s. Ik heb zelf een abonnement op deze configuratie, ik rijd zelf ook uitsluitend 6 cilinder, achterwielaandrijving (behalve de 11 dan). Zijn in sportuitvoering net cards, sturen geweldig, en mochten ze uitbreken dan heb je ze zo weer onder controle, in tegenstelling tot de C2, als die rond wil, moet je eerst 360 graden voordat je weer vooruit rijdt … 😆

Suc6 met de vindtocht!

Beter dan “Bronchitis”, hé JH 😉 ?
                                  Welkom hier op het forum :up:

Welkom!! :first:
                                    Kijk eens rond en je zal hier veel gelijkgestemden vinden… :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.