Voorstellen

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen

• Maker
    Discussie

• Peter
    Deelnemer

Zo, ik zette de stap…
      Ik ben binnenkort 48, woon in het Gentse en sinds mijn 18 jaar fervent motorrijder. Toch kreeg ik het altijd al warm bij het zien van een 911. Een tijd geleden ging ik met de zoon naar een motor kijken en de verkoper had ook een Porsche te koop staan… mijn zoon reed met de motor, ik met de Porsche. Mijn interesse werd nogmaals aangewakkerd maar uiteindelijk belandde het idee toch terug in de koelkast. Tot een paar maanden geleden ik weer geconfronteerd werd met dit voor mij tijdloze model bij een ex-klasgenoot. Ditmaal ging het nog dieper en besloot ik gericht te zoeken.
      Ik registreerde me op dit forum en begon hier en daar te lezen en te zoeken. Ik ging naar een aantal wagens kijken en uiteindelijk hapte ik toe…
      Het resultaat staat in mijn garage… 🙂

voorzijde.jpg

achterzijde.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • [quote=”2Old” post=165607]Deze € 1000 gunde ik Di Rupo niet, de verhoging van de inschrijvingstaks was al een voldoende grote aderlating…[/quote]
        Inschrijvingstaks: wend u tot dhr. Muyters, teller van beroep.

Welkom op ‘t forum. Veel succes met de 996.

Mooie discrete 996 :applaus:
          Veel :driver: plezier.

Ook een welkom hier. Mooie kleur :applaus:
            Veel plezier en veilige kilometers ❗

[quote=”2Old” post=165607]Bedankt allemaal.
              Een kleine rechtzetting: de nummerplaat is niet de echte, ik veranderde ze in Photoshop om identiteit op een openbaar forum niet mee te delen… Deze € 1000 gunde ik Di Rupo niet, de verhoging van de inschrijvingstaks was al een voldoende grote aderlating…[/quote]

groot gelijk, gene rotte euro aan diene socis met zn rode strik
              En de eerste stap is gezet, t virus is opgedaan…en genieten nu, morgen tot in de euwigheid !
              Good luck met je nieuw speelgoed
              James

Welkom, en veel genieten hoor.

Bedankt allemaal voor de verwelkomingen!

Welkom en proficiat met de aankoop :up:

proficiat :drink:

Welkom op het forum.
                        Heel veel plezier met je nieuwe aankoop.
                        Daar zul je geen spijt van krijgen.

Op een dag…. :driver:
                          Proficiat,mooie wagen!

Welkom en heel veel plezier met de mooie *porsche , nu ik nog :bounce:

Bedankt allemaal.
                              Een kleine rechtzetting: de nummerplaat is niet de echte, ik veranderde ze in Photoshop om identiteit op een openbaar forum niet mee te delen… Deze € 1000 gunde ik Di Rupo niet, de verhoging van de inschrijvingstaks was al een voldoende grote aderlating…

:up:

Costa

welkom en een zeer goede keuze gemaakt in het leven :applaus:

mooie wagen en mooi kleurtje, proficiat met je *porsche

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.