Voorstellen nieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Ja mannen:-) Juist! Ik ben Kristof uit Hasselt. Gelijk de meeste op dit forum hou ik van mooie auto s en knappe vrouwen,… 4 maanden geleden een 996 van 2003 gekocht! Nog vragen shoot me:-)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
  • S2

Maar we zijn nog altijd benieuwd waarom hij te koop staat (alé, ik toch 😉 )

Hahahaha, is het een porsche forum? Of knappe meiden forum:-) Ik heb precies iets losgemaakt:-)
        Bedankt! voor de ontavngst! Grtjs Kristof

Ferme p, feli hoor.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Welkom Kristof.
            We hebben je P gezien en die ziet er prachtig uit.
            Nu willen we ook die knappe madammen wel eens zien!!!!!

ik bedoelde er ook niks mee ze S2.

er staat bij mij geen glazen bol, maar als je er de plaats en mogelijkheid toe hebt dan zou ik de 996mk2 nu niet onder de prijs gaan verkopen en toch nog even bijhouden.
              als onder druk van de ECOisten de 4cylinders ook bij porsche de norm worden, dan kan de appreciatie voor een flat6 er alleen maar op vooruit gaan. los van het feit of de lucht nu water of olie koelt.

S2

LOL :engeltje:

Ik blijf graag op de hoogte van de prijzen in het segment waar mijn 996 Cabrio te koop staat en deze viel me onmiddellijk op door de gebruikte foto vs avatar link. Mochten er andere foto’s in de advertentie gestaan hebben, was ik er nooit op uit gekomen.

zo zie je maar dat je voor de speurneuzen van het PF niks geheim kan houden en zeker niet als het online staat 😉

S2

Toch niet zo tevreden ervan? (Of schrik gekregen van de Tiptronic ?)

Want al in de verkoop:

De auto in de verkoop 🙂

welkom en knappe 996, enne genieten van de cabrio zou ik zeggen 😆

XXX

Kapper of niet 😀 Welkom!
                        Mooie 996, lekker genieten :up: :up: :up:

Een kapper!
                          Verkeerde model gekozen hé Kristof.
                          Kappers rijden volgens de volksmond in een Boxster.
                          :drink:
                          Maar…proficiat met je bolide en mooie voorstelling van jezelf.

knappe *porsche , nu nog wat foto’s van de knappe dame’s :happydance:
                            welkom en veel plezier met je mooie *porsche

welkom;veel ryplezier gewenst :relaxman:

welkom streekgenoot en ja zoals een echte Limburger knappe vrouwen en auto’s zit in de het karakter :drink:
                                ps: mooie *porsche

Succes met je *porsche !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.