Voorstellen nieuw lid

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen nieuw lid

• Maker
    Discussie
  • Ja mannen:-) Juist! Ik ben Kristof uit Hasselt. Gelijk de meeste op dit forum hou ik van mooie auto s en knappe vrouwen,… 4 maanden geleden een 996 van 2003 gekocht! Nog vragen shoot me:-)

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Eerst en vooral bedankt voor jullie warm onthaal, doet plezier!!! Zoals gevraagd wat foto s en wat meer over mezelf! Verbonden met moeder natuur, aardse geneugten, plezier en vertier. Van alles wat de aarde voortbrengt houd ik intens…. Ik heb graag goede wijn, bubbels, goed gezelschap, lekker eten en af en toe een lekkere sigaar. Voor gasten is enkel het beste goed genoeg. Ik ben realistisch en kijk nuchter naar de concrete werkelijkheid, maar zal altijd blijven dromen. Vrouwen en zijn voor mij de mooiste wezens op aarde, zonder vrouwen is het leven compleet zinloos.Verder hou ik van, leven met passie, auto’s uitdagingen, adrenaline, mijn beroep(kapper) mijn gezin, lezen, reizen,dromen, leren, music, fashion, ,lachen en veel plezier maken met mijn vrienden, kortweg Kristof.

Attachments:
      • image.jpg
      • image_2014-04-25.jpg

Welkom welkom!
        2 dagen geleden kon je je nog inschrijven voor de Stoopkesrit die in je buurt wordt gereden. Misschien kan het nog indien het je interesseert. Wij zijn er ook in ieder geval. :drink:

S2

Welkom hier!

En veel plezier met je 996!

F

Welkom en foto’s zijn altijd welkom ….zowel van de Porsche als van die knappe vrouwen want we zijn niet kieskeurig :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”deepee” post=166646]Welkom en mss heb je nu donderdag even tijd om hier een paar nieuwe gezichten te leren kennen met dezelfde passie?[/quote]

Vrees wel dat de inschrijvingen hiervan al gesloten zijn…

Maar niet minder welkom geheten! Veel plezier met je *porsche !

[quote=”KB996″ post=166620]Gelijk de meeste op dit forum hou ik van mooie auto s en knappe vrouwen,[/quote]
                Dat laatste wordt fel overdreven.
                Hebben hier allemaal een strenge madam thuis. 😉
                Overigens, welkom!

Welkom, is er al naar foto’s gevraagd?
                  Veel plezier en veilige km met de *porsche

Welkom en mss heb je nu donderdag even tijd om hier een paar nieuwe gezichten te leren kennen met dezelfde passie?

welkom
                      op dit leuke forum
                      veel plezier met de Porsche
                      :drink:

[quote=”KB996″ post=166620]Ik ben Kristof uit Hasselt. Gelijk de meeste op dit forum hou ik van mooie auto s en knappe vrouwen[/quote]Kijk das een goeie binnenkomer 😉

welkom op dit forum streekgenoot , veel fun ermee , je kan 1mei al meteen mee naar Dinslaken indien goesting :driver:
                          foto’s ??

Wim

Welkom Kristof, en een foto van je Porsche in je voorstel draadje zou ook mooi zijn.

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.