Voorstellen zoals het hoort.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen zoals het hoort.

• Maker
    Discussie

• Dennis Frammout
    Deelnemer

Beste leden,

Mijn naam is Dennis Frammout, ik ben 21 jaar jong en werk als Inspecteur bij de politie.
      Ik rijd momenteel met een bmw 3-reeks, dit is reeds mijn vierde wagen. Ik ben op zoek naar een auto waarin ik mij 100% goed voel. Ik ben een heel normale jonge gast die hard werkt en een enorm grote passie voor auto’s/moto’s heeft.

Ik ben van plan om begin volgend jaar een Porsche Boxster te kopen van rond het bouwjaar 2000-2005. Voor velen waarschijnlijk een ‘kleine’ Porsche, niets bijzonders, maar voor mij zou het de eerste zijn en hopelijk niet de laatste ;).

Ik ben een leek en beginneling op vlak van Porsche, daarom meld ik mij hier nu al aan, gezien dit een forum is met een ongemene hoeveelheid aan informatie. Ik zou graag een mooie basiskennis opdoen, voraleer de dag ik een Porsche koop.

Ik weet niet of het kopen van een Boxster een goede keuze is, ik zou +-20000 euro willen uitgeven. Ik zie op internet dat mooi onderhouden Boxsters wel voor deze prijs te vinden zijn 😉

Met vriendelijke groeten en alvast bedankt :respect2:

Dennis.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
      • [quote=”TonyMontana” post=130782]Hallo Dennis !

Allereerst welkom hier op het *porsche Forum !
        Ikzelf heb mijn eerste Porsche ook op mijn 21ste gekocht.
        Ik heb er wel lang en hard voor moeten werken en sparen, maar het was het wachten zeker en vast waard !
        Een Boxster is ook een echte Porsche.
        Zoals hier al aangegeven is , rijd een Boxster heel fijn !
        De onderhoudskosten moet je er wel bij nemen en zijn niet echt te vergelijken met je Bmw.
        Ik hoop dat je snel je eerste *porsche vindt !
        Dus veel succes met je zoektocht ! :up:[/quote]

Dikke merci, ik hoop dat ik het binnenkort kan verwezenlijken 🙂