Voorstellen zoals het hoort.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstellen zoals het hoort.

• Maker
    Discussie

• Dennis Frammout
    Deelnemer

Beste leden,

Mijn naam is Dennis Frammout, ik ben 21 jaar jong en werk als Inspecteur bij de politie.
      Ik rijd momenteel met een bmw 3-reeks, dit is reeds mijn vierde wagen. Ik ben op zoek naar een auto waarin ik mij 100% goed voel. Ik ben een heel normale jonge gast die hard werkt en een enorm grote passie voor auto’s/moto’s heeft.

Ik ben van plan om begin volgend jaar een Porsche Boxster te kopen van rond het bouwjaar 2000-2005. Voor velen waarschijnlijk een ‘kleine’ Porsche, niets bijzonders, maar voor mij zou het de eerste zijn en hopelijk niet de laatste ;).

Ik ben een leek en beginneling op vlak van Porsche, daarom meld ik mij hier nu al aan, gezien dit een forum is met een ongemene hoeveelheid aan informatie. Ik zou graag een mooie basiskennis opdoen, voraleer de dag ik een Porsche koop.

Ik weet niet of het kopen van een Boxster een goede keuze is, ik zou +-20000 euro willen uitgeven. Ik zie op internet dat mooi onderhouden Boxsters wel voor deze prijs te vinden zijn 😉

Met vriendelijke groeten en alvast bedankt :respect2:

Dennis.

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
      • heb ook een boxsterje en man, het is iedere maal genieten, probeer er eentje te vinden die kompleet door Porsche is onderhouden, alle mankementjes staan op de onderhoudsfakturen
        veel succes met je zoektocht. Heb de mijne in Antwerpen gevonden had geen onderhoudsfakturen en mijn eerste groot onderhoud kostte me rond de 2000€ dus indien je er eentje vind die net een groot onderhoud heeft gehad bespaar je dat al uit.

Hello, welkom op deze zeer leerrijke plek. Wat dacht je van een leuke Boxster als avatar ? 😉

Hallo Dennis, benvenuti hier.
            Een Boxster is OOK een Porsche hoor; én een echte.
            In ieder geval veel plezier met uw zoektocht naar de ideale *porsche .
            Trouwens dat is OOK plezant.
            Ciao,
            Luc

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.