Voorstelling

• Maker
    Discussie
  • De voorstelling zal ook doorgaan nu zaterdag en zondag tussen 10u en 18u bij Carrera Motors te Gent. En ja ook met en drankje en een hapje er bij.

Luc

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Ja , ik dacht eerst dat je al weg was.
      Ik heb van de rest afscheid genomen.
      Ik wilde liefst voor dat het terug zou sneeuwen thuis zijn en wagen poetsen (jaja 😉 ) want ik kreeg nog bezoek diezelfde avond (een buitenlands logeetje die mee naar Essen ging) 8)

[quote=”911-lover”:2ey9299s]Toen ik in Drogenbos vertrok kwamer net een 968 in jouw kleur aan Rufie.
        En ja ze staarden behoorlijk naar mijn hel blauwe schatje 😆 [/quote]

Niet gezien, zal teveel bubbeltjes gedronken hebben ? 🙄

Jij was plots weg. Kon je je niet houden om je blauwe schatje zo vlug mogelijk een [size=59:2ey9299s](poets)[/size]beurt te geven ? 😀

Anoniem

das juist, stonden toen net een koffie te drinken (alé koen koffie, ikke brubbeltjes 🙂 ) ).

Toen ik in Drogenbos vertrok kwamer net een 968 in jouw kleur aan Rufie.
            En ja ze staarden behoorlijk naar mijn hel blauwe schatje 😆

[quote=”guido”:2nwgxgyj]BERICHT AAN RUFIE

We hebben mekaar gezien vrijdag avond op de coktail party in Drogenbos, weet je nog ? Naast bloedmooie hot legs 😯 , een super sexy disc jokey 😛 en heerlijke champagne stond er ook nog een bloedmooie blauwe Cayman. Thanks a lot aan Porsche Drogenbos.
              En … hoe zit het met een ev 😉 entuele rit naar Stuttgart waarover we het hadden ?[/quote]

Waar heb je het over Guido ? Ik heb alleen maar naar de Cayman gekeken 😳 😀 !

Stuttgart wil ik wel eens bekijken voor 2006.
              To be continued zou ik zeggen.

[quote=”S2″:16se08eg]Ben deze morgen even gaan kijken bij Carrera motors.

Vind hem best wel mooi. Vooral met 19″ velgen. 🙂

(Kan het dat ik je gezien heb bij Carrera, Rufie? Was rond 11u ik reed op de parking en een zwarte 968 reed er juist af)[/quote]

Hey,
                volgens mij nog een andere 968. Ik heb een nachtblauwe en ik ben rond 12:50u vertrokken. De kans is ook zeer klein dat ik met mijn Porsche-getraind oog je S2 niet zou gezien hebben. 😀

BERICHT AAN RUFIE
                  Sorry, had met je afgesproken zondag namiddag, maar mijn compagnon liet het afweten omwille van het slecht weer 😥 . Goed excuus 😉
                  We hebben mekaar gezien vrijdag avond op de coktail party in Drogenbos, weet je nog ? Naast bloedmooie hot legs 😯 , een super sexy disc jokey 😛 en heerlijke champagne stond er ook nog een bloedmooie blauwe Cayman. Thanks a lot aan Porsche Drogenbos.
                  En … hoe zit het met een ev 😉 entuele rit naar Stuttgart waarover we het hadden ?

ja was een 904 en idd indrukwekkend, voorm ij was het de 2dekeer da ik zo iet in het echt zag, maar al was het de 20ste keer zo iet da bijft indruk geven.
                    grtz

S2

Ik vond de 904 bij carrera motors wel redelijk indrukwekkend, was de eerste keer dat ik zoiets zag (als ik correct ben en het tenminste een 904 was 🙂 )

idd in het echt is hij vele mooier maar niet in het grijs, in het blauw of het zwart.
                        En bij carrera motors stond er een GT en GT3 in de garage, die had ik nog nooit in het echt gezien, wel indrukwekkend.
                        grtz

Anoniem

daarom is die van mij met dit weer ni meer buitengekomen.
                          Cayman is een hebbeding, machtig mooi. in het echt nog veel beter dan op foto.

kben de nacht van vrijdag op zaterdag 3 keer rondgegaan in de sneeuw 😕

en echt ongelooflijk die mensen int verkeer, terwijle ge uw masjien probeert op de baan te houden rijden de mensen vlak in uw gat, en twas meer dan ene

en dan zeggen dat er zo’n enorme boetes staan op snel rijden opde autostrade…

S2

Ben deze morgen even gaan kijken bij Carrera motors.

Vind hem best wel mooi. Vooral met 19″ velgen. 🙂

(Kan het dat ik je gezien heb bij Carrera, Rufie? Was rond 11u ik reed op de parking en een zwarte 968 reed er juist af)

[quote=”911-lover”:pnrquqil]Ik ga het riskeren en kom met de Porsche 😉 [/quote]

Ik ook. Het is hier mooi blauw en zon.

Ik ga het riskeren en kom met de Porsche 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.