Voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling

• Maker
    Discussie

• Tom

Even voorstellen. Op fora kom je me tegen onder de nickname Denthrax, maar de naam is Tom . Momenteel helaas nog niet in het bezit geweest van een Porsche, maar dit zal in de toekomst nog wel gebeuren (hoop ik toch).

Als dagjob actief in de IT, maar hiernaast organiseer ik nu ongeveer 2 jaar regelmatig een trackday op Franse club-circuits, voornamelijk Ecuyers. Hier mag ik natuurlijk steeds enkele Porsches verwelkomen, gaande van 944 tot GT3RS. Persoonlijk blijf ik fan van een 996 GT3(RS) voor circuitgebruik.

Als tracktoy ben ik nu in het bezig van een Opel Speedster 2.2 (lotus chassis). Grotendeels aangepast voor op circuit en voorzien van een supercharger wat me net geen 250pk geeft op een wagen van circa 900kg.

In goed gezelschap op onze laatste trackday te Ecuyers:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
    • Tom

De standaard Speedster heeft echt wel nood aan extra vitamientjes, maar vooral ophanging upgrade voor circuit. Eerst heb ik een jaar met de standaard 147pk (atmo blok) gereden. Maar na enkele trackdays begon mijn stuur zwaar af te zien 😀 De huidige supercharger upgrade (trouwens volledig zelf uitgevoerd) is echt wat dit karretje nodig had. Er is meer uit te halen, maar voorlopig hou ik het hierop 😉

Is het een vliegtuig ? is het een vogel ?
          Bangelijk.
          Ciao,
          Luc

Anoniem

[quote=”porschky” post=108152]Opel speedster met extra vitamientjes: dat moet gewoon super zijn op circuit!![/quote]

… dan moet je er eens mee gaan dragracen..

:applaus: Zit ik ook mee in mijn hoofd, ook al heb ik de 996 amper een jaar !

Super kleurcombinatie!! zwart/beige!!! persoonlijke favoriet!
                had ik al proficiat gezegd??? PROFICIAT!!!!

Proficiat Luc ,mooie upgrade . :applaus:

Proficiat ! :drink:

:respekt:
                      Congrats!

:applaus: :applaus: :applaus:

hiermede wil ik de forummers laten weten dat ik myn 996 heb ingeruild voor een 997 4s cabrio,groetjes Luc Duvel :drink:

Attachments:
                          • DSC00069.JPG

Van harte welkom Tom .
                            Als je hier een tijdje rond hangt zal je wel snel besmet raken met het ongevaarlijke Porsche-virus . 😉

Welgekomen, Tom :drink:

Vriend van mij heeft ook zo’n Speedster, hij heet Maarten misschien ken je hem wel?
                                Maartens Speedster heeft iets van 350pk dmv een compressor, daarnaast is onderstel aangepast etc., echt een megasnel ding.
                                Kleur is oranje.

Opel speedster met extra vitamientjes: dat moet gewoon super zijn op circuit!!

welkom 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 26)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.