Voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebbers,

Na reeds een 4-tal jaar mee gelezen te hebben op dit zeer informatieve forum, wordt het stilaan tijd om me ook even voor te stellen. Mijn naam is David en ik ben woonachtig in Vlaams Brabant.

De Porsche microbe zit reeds van kleins af in mij en deze begon zo hard te kriebelen dat er dringend iets aan moest gebeuren.

Het werd een specifieke zoektocht naar een 964 cabrio. En het lange zoeken van ongeveer anderhalf jaar werd beloond met… jawel, een 964 cabrio, zwarte koetswerkkleur en algemeen in goede staat. 😀
    Ondertussen mag ik me reeds iets meer dan 2 jaar toevoegen aan de lijst van de fiere Porsche bezitters.

Het is de bedoeling om in de toekomst aan een aantal uitstapjes deel te nemen zodat ik eindelijk een gezicht kan kleven op al de PFB gebruikers.

Aangezien ik hier toch al een aantal jaren het forum volg, ken ik de regel in het topic ‘Stel jezelf even voor’… dus onderstaand een foto van m’n wagen. 😆

Groeten,
    David

01.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
    • Bedankt voor alle leuke reacties!!

Voorbije weekend toch al even kunnen genieten van het zonnetje.

Prachtig,zo mooi!oja welkom..

Welkom, mooie Cabrio!

:up: welkom, mooi cabrio, nu nog de zon

Mooi, mooi, mooi.
              Proficiat met je knappe P. veel plezier ermee.
              Ciao,
              Luc

Welkom op dit forum met je mooie 964 ,Die wielen ken ik ook van ergens :up:

Wat een knappe bak, super………..
                  Maar ik vraag mij af wat is het verschil, voordeel van een 964 ,911 3.2 kap.
                  Ok,ik zie ook wel het verschil in cut van de kap maar zijn er voordelen van 964 kap?
                  Op termijn moet ik die van mij ook vervangen, dus…….

:applaus: :applaus: :applaus: Sjieke bak zulle :up: :up: :up:

Van harte welkom op dit gezellige en informatieve forum . :applaus: :applaus: :up:

Prachtige wagen trouwens. :up:
                      Hopelijk treffen we elkaar eens binnenkort .

Super mooie auto.
                        Mooie voorstelling.
                        Mijn eerste meisje was ook een 964 ( geen cabrio).
                        Blijft een heel mooie Porsche zo ook deze en prachtige velgen.
                        Veel suk6 ermee en veel veilige km’s

XXX

Welkom David, nette Porsche 😀

Welgekomen met de mooie Porsche zou ik zeggen!
                            Zo zie ik ze graag, CLEAN :up:

Klopt volledig.
                              Is inderdaad de kap van een 993. Hopelijk kan ik ze één van de dagen open leggen. Maybe this sunday… 😆

Klopt volledig.
                                Is inderdaad de kap van een 993. Hopelijk kan deze binnenkort regelmatig open gelegd worden. Maybe this sunday… 😆

Welkom :drink:
                                  bedankt voor je leuke voorstelling :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.