Voorstelling

Home Forum Stel jezelf even voor ! Voorstelling

• Maker
    Discussie

• De Cock
    Deelnemer

Goede middag iedereen,

Eerste post op dit forum, ben zelf afkomstig van het Gentse. Heb sinds enkele maanden een 2011 997.2 GT3 RS gekocht met 13k km op de teller, als opvolger voor de Nissan gt-r. Deze laatste staat dan ook te koop!

Verschil van belevenis tussen de RS en de GT-R is onvoorstelbaar, ook al is de GT-R wat sneller (750pk). Duidelijk het bewijs dat kracht =/= plezier staat! Ik probeer eerst wat wegwijs te worden op dit forum 😀 !

Grtjes
      Sébastien

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
      • Geweldig racy.
        In een woord ” prachtig”

En hier direct in zijn habitat 🙂
          [IMG]http://i757.photobucket.com/albums/xx218/alsemi88/C947139F-8A3C-4B6C-BC4B-0B811E6C883A-6327-00000C1704279431_zpsb475ec9e.jpg[/IMG]

Knap :up: :up: :applaus:

[quote=”Bruno RS” post=139470]Ja pa!
              Ik moet er maar om 6 uur uit morgen

Als je vragen hebt over de auto dan moet je het maar vragen want ik heb ondertussen 44000 km ervaring :oops:[/quote]

Heb al 1 klein vraagje direct sie, de iphone oplader/afspeler tss de 2 zetels waar de aux/usb zit, die kabel die ik heb vooraan de telefoon aan te sluiten is heel gevoelig/werkt niet goed. Heb jij daar problemen mee? Eventueel een site om zo’n kabeltje extra te bestellen?

[quote=”RS” post=139465]Welkom Sébastien en proficiat!!!!
                (begrijp de Nickname niet echt, doet mij aan iets anders denken)

Wil je meer racy over de RS, de geknipte kerel daarvoor loopt hier ook af en toe rond ;)[/quote]

Thanks!:)
                Wat zie jij onder de nickname precies
                Is al een oude naam hoor, ik heb in-den-tijd een 10 tal jaar competitie karting gedaan, was altijd mijn racenaam toen :first:

Mercikes iedereen voor het onthaal!
                  Excuses voor het late antwoord maar we zijn er even tussen uit geweest!

De fotokes zoals gevraagd 😎

S2

Welkom!!!

Heel knappe wagen heb je daar!

Welkom op het forum.
                      750 pk dan moet ik nog een 9974S bijkopen en het blok voorin monteren.
                      Zal eens vragen of tovenaar Wim dit kan regelen!!!!!!!
                      Heel veel rijplezier met die superbak.

Van harte welkom . :applaus:

Pracht van een wagen . :lekker:

Welkom hier en dikke proficiat met je bolide :applaus:

Welgekomen hier en proficiat met die vette bak man, :up:

Ja pa!
                              Ik moet er maar om 6 uur uit morgen

Als je vragen hebt over de auto dan moet je het maar vragen want ik heb ondertussen 44000 km ervaring 😳

Amai da’s rap…en laat moette gij niet in uw beddeke zitten :happydance:

Proficiat!
                                  Je gaat zeer veel plezier beleven aan de wagen
                                  Echt een superauto

Welkom Sébastien en proficiat!!!!
                                    (begrijp de Nickname niet echt, doet mij aan iets anders denken)

Wil je meer racy over de RS, de geknipte kerel daarvoor loopt hier ook af en toe rond 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.